De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPR802/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

rik**@K****t@gmail.com 22-11-2022

Philips TAPR802/12 een super radio voor weinig geld.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Naar aanleiding van andere revieuws deze radio gekocht en ben dik tevreden. Zeer gemakkelijke installatie met goed geluid daar komt nog bij dat er veel mogelijkheden zijn. En niet te vergeten automatische zender zoeken op de DAB mode , hier kan je 20 zenders opslaan die je zelf mooi vind.
Ook het geluid valt mij niet tegen.
Wij mijn vrouw en ik vinden het een super radio.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gemakkelijk zenders zoeken
  • Veel zenders
  • Mooi klein formaat

Minpunten

• Kan alleen op stroom spelen

Jeroen V 09-04-2022
Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Leuk klein radiootje met een goed geluid en veel mogelijkheden voor een acceptabele prijs

Pluspunten

• Compact ontwerp
  • Goed geluid
  • Veel mogelijkheden
  • Goede ontvangst

Minpunten

• Antenne vast dus geen externe aansluiting mogelijk

m*******@h********** 20-01-2022

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Veel opties (Dab, internet radio, fm, bluetooth), prima geluid voor een prima prijs

Luc 20-07-2021

Veelzijdige kleine radio, top!

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Dit radiootje heb ik gekocht om de vele mogelijkheden. FM/DAB+/Internetradio/Podcasts en Bluetooth.
Het radiootje is een Frontier Smart radio en na verbinden met de wifi is deze de met de app Undok (Android/Apple) makkelijk te bedienen. Het geluid is afdoende voor een radio van dit formaat. DAB+ ontvangst is vrij beroerd, maar hiervoor kun je dan uitwijken naar internetradio die ook vele malen beter klinkt. Via de zoekfunctie van Undok kun je naar specifieke internet radio-zenders of Podcasts zoeken. Verder maakt de app een afstandsbediening van je smartphone. Ook de free versie van Spotify werkt op deze radio!
Tot dusver ben ik meer dan tevreden. Veelzijdige kleine radio, top!

De radio is via de app Undok te bedienen.

Pluspunten

• veel ontvangst functies
  • via UNDOK-app te bedienen

Huub 27-01-2021

Leuke internet radio

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Prima radio met een mooi geluid voor dit formaat, deze mede aangeschaft omdat er ook een apart podcast menu is.
De 20 voorkeurzenders voor DAB, FM en INTERNET zijn apart en na even uitzoeken makkelijk in te stellen. Ontvangst van de zenders is prima.
De voeding is via een 230v adapter naar 5v gelijkstoom, hierdoor ook te gebruiken via een usb voeding. Voor ons erg gemakkelijk om in onze camper, waar we niet altijd 230v hebben te gebruiken. Ook te voeden met een Powerbank dus ook in de tuin of elders te gebruiken. De voedingskabel die je hiervoor nodig hebt is: USB A male – naar DC Plug 5.5mm / 2.1mm

Pluspunten

• Apart podcast menu
  • Goed geluid

Minpunten

• Verlichting ook op laagste stand te fel.
  • Geen hoofdtelefoon aansluiting.

Sjoerd van Staveren 07-09-2020

Werkt zoals beloofd. Jammer genoeg niet via app te bedienen

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Ik gebruik dit apparaat als klokradio. Hij staat op mijn nachtkastje en de display geeft, ook in de meest gedimde stand nog vrij veel licht. Gelukkig is het blauwachtig dus het stoort niet heel erg maar het zou mooi zijn als het nog iets minder kan. Lijkt me dat dit via en software update moet kunnen.

Instellen van de internetverbinding gaat makkelijk en daarna is er een overvloed aan radiozenders beschikbaar. De spotify app vindt het apparaat ook direct dus muziek afspelen via spottify connect gaat ook prima.

De sleeptimer is ideaal om met wat achtergrondmuziek in slaap te vallen. Alles moet via de vrij kleine knoppen en op het kleine scherm worden bediend. Het zou mooi zijn als er een goed werkende app zou zijn waarmee dit kan. Er is wel een app te vinden in de app store maar die is van 4 maart 2013 en daarna nooit meer bijgewerkt. Hij werkt dus niet op nieuwe smartphones. Philips eigenlijk onwaardig.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Werkt goed met spottify connect
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen bediening via app
  • Kleine knopjes
  • Geeft vrij veel licht in het donker

JenS 31-03-2020

Mooi compact apparaat.

Geschreven voor: Philips TAPR802/12

Geweldig leuk apparaat die doet wat hij hoort te doen. Eén negatief punt n.l. geen ingebouwde backup batterij. Als je de radio spanningloos maakt, staat de ingebouwde klok weer op 0000

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Bediening

Minpunten

• Geen backup batterij