Philips HF3510/01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3510/01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Maja 06-04-2014
Geschreven voor: Philips HF3510/01

Prima apparaat. Eenvoudig in gebruik; zelfs gelukt zonder de handleiding te lezen. Eerder een Akai getest, maar daarvan was de display slecht te lezen als je kussen wat hoger is dan het nachtkastje. Bij deze geen last van doordat de display duidelijk te lezen is en de wekker wat achterover helt. Voordeel van de display is dat de lichtsterkte hiervan 4 standen worden gedimd. Of het wakker worden met vogeltjes een succes gaat worden weet ik nog niet. Zo niet dan zet ik hem gewoon op de radio om me te wekken.

julesjules 06-02-2014
Geschreven voor: Philips HF3510/01

Prima apparaat. De wekfunctie dmv licht werkt niet voor mij, maar dat is persoonlijk. Ik word wakker wanneer het licht op z'n felst is en als de radio aangaat. De lamp gaat zachtjes aan een half uur voordat je de wekker hebt ingesteld (op radio of ander geluidje); dit is niet instelbaar tot een kwartier of twintig minuten ofzo.
De radio blijft anderhalf uur spelen in de wekfunctie en niet zoals veel andere wekkerradio's, 59 minuten. Vind ik ook prettig. De knoppen bovenop zijn in het begin lastig te vinden, maar op een gegeven moment kun je blindelings de knoppen bedienen, zolang je maar weet waar ze zitten: drie vingers naast elkaar op de knoppen en je weet waartoe je de middelste kunt bedienen.
Bij mij is er wel een probleem met de in-slaa-val-functie. Het licht dimt wel langzaam, maar de radio dimt soms wel, soms niet. Zijn mijn vraag hierover bij 'vragen' op deze site.
Al met al best tevreden, maar ik zou 'm niet nogmaals kopen, omdat de reden van aankoop (de licht-functie) voor mij geen pluspunt blijkt te zijn.

kluisje14 30-01-2013
Geschreven voor: Philips HF3510/01

Heb dit apparaat nu een paar weken en hij bevalt uitstekend. Het is een doordacht ontwerp, dat merk je aan de touch-knoppen die al oplichten als je met je hand in de buurt komt, de makkelijke menu's en de zeer goede geluidskwaliteit van de radio en de wekgeluiden. Display is op verschillende felheids-standen te zetten. Ik heb hem op de meest gedimde stand staan. Hierdoor kun je de tijd overdag niet aflezen maar is hij 's nachts duidelijk genoeg zonder je hele kamer te verlichten. De lamp gaat 30 minuten voor de ingestelde tijd langzaam aan en dat is in het begin even wennen. Ik werd steeds een half uur te vroeg wakker en ging dan liggen wachten tot de lamp op volle sterkte scheen. Na een tijd sliep ik gewoon door totdat de vogeltjes mij op de ingestelde tijd wakker maken. Geen probleem dat je de lamp niet kunt vervangen, het is tenslotte LED en dat gaat nooit stuk. Het apparaat zoemt gelukkig niet als de lamp aan gaat en de wekgeluiden zijn erg prettig. Enig nadeel is dat de knoppen op de bovenrand klein zijn en allemaal dezelfde vorm hebben. Je kunt dus lastig op de tast de juiste knoppen vinden, maar na een tijd went dit wel. Tip voor Philips: maak bij de volgende versie de knoppen bijvoorbeeld hol en bol zodat je ze beter op de tast kunt vinden. Verder niets dan lof.

herman-boersma 09-11-2012
Geschreven voor: Philips HF3510/01

Geluidskwaliteit is voldoende voor een wekker met natuurlijke geluiden en radio echter zou het onvoldoende zijn voor het afspelen van muziek
De leesbaarheid is prima in orde, tevens erg fijn dat deze aan te passen is
Qua gebruiksgemak is het echt een plug & play apparaat, iedereen kan de wake-up light installeren
Vormgeving is ook erg mooi, deze past thuis in ieders huis, welke style je ook hebt.

Kortom, het is een hele fijne wekker die zn punten meer dan verdient heeft.