Sencor SWS 51 B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sencor SWS 51 B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jozé Giele 20-12-2016

veel mogelijkheden, maar ook minpunten

Geschreven voor: Sencor SWS 51 B

we kochten dit weerstation omdat het op de foto's en info op internet lijkt of het een kleurenscherm heeft, dit blijkt slechts gedeeltelijk waar te zijn, het kleurenscherm kun je slechts kort zien door op de bovenste knop te drukken,
het normale LCD beeld is erg onduidelijk, alleen als je het precies onder een bepaalde hoek kijkt zie je het beeld duidelijk genoeg; Al met al toch een tegenvaller en niet wat we gehoopt hadden, een pluspunt is wel dat op de buitenzender de temperastuur en luchtvochtigheid af te lezen is
dus als dit die zender buiten op een goed zichtbare plaats hangt heb je daar ook profijt van
De handleiding zou ook veel duidelijker moeten zijn, nu zijn er nog teveel vraagtekens voor ons

Pluspunten

• veel info op het scherm
  • tijd gaat automatisch via zender en klopt altijd

Minpunten

• schermleesbaarheid valt erg tegen
  • matige handleiding
  • geen aanrader
  • knopjes zitten op onhandige plaats