König KN-WS540 - Reviews

Kleuren
wit
Buitensensoren
temperatuur, Thermometer

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

• Slecht

wim19a46 15-08-2014 Product kwartaal in bezit

5,2
Update 15-08-2014. Een paar keer per week viel de verbinding met de buitencensor weg. Bij gebruik van batterijen bleef het scherm zwart. Het scherm, aangesloten op het lichtnet, was al slecht afleesbaar bij daglicht. De temperatuur heeft een te grote afwijking. Ik heb daarom het weerstation retour gestuurd en mijn geld teruggekregen. Mijn dank aan allekabels.nl voor de service.

wim19a46 27-04-2014 Product kwartaal in bezit

5,8
Dit weerstation heeft een mooi uiterlijk, maar de kijkhoek is slecht. Bij daglicht, niet in de zon, is de display niet goed af te lezen. Bovendien geeft de binnen temperatuur 2,5 graden te hoog aan en dit is niet bij te stellen volgens de dealer. Ook valt om de paar weken de verbinding uit met de buiten censor en moet het apparaat gereset worden. Daardoor duurt het weer uren voordat de klok gelijk loopt. Er is 2 jaar garantie op maar de verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. Wel een voordeel is dat het apparaat op het lichtnet kan worden aangesloten. Ik kan dit product niet aanbevelen.