Alecto WS-3500 - Reviews

Kleuren
zilver, zwart
Buitensensoren
regen, temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk, windrichting, windsnelheid
Binnensensoren
temperatuur, luchtvochtigheid

7,3

gerrittijhuis 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

in tegen stelling tot anderen was het installeren voor mij erg gemakkelijk,wel goed de handleiding raadplegen.
het station is bij mij erg nauwkeurig,de wind meter werkt prima en nauwkeurig,zoals ook de regenmeter wel even goed kijken hoe de batterijen geplaatst moeten worden.voor dit geld vind ik het een aanrader,hoelang de batterijen meegaan kan ik nog niet beoordelen gezien hij nu zeven dagen in mijn bezit is,het resetten van de regenmeter is met 1 druk op de knop geklaard,jammer dat er veel bedienings knoppen op de achter kant zitten dit heeft als nadeel als de binnen unit vast aan de muur zit je er niet meer bij kan

Lourens ophof 26-02-2014 Product maand in bezit

6,5
Eerste buiten unit, windmeter geen communicatie, hij zag hem niet,2e hij ziet hem maar geen aanduiding op de display, bij beide zonder hardhandig gebruik de windmeter loopt vast dus niet betrouwbaar

Albert Gerrits1239 10-01-2014 Product kwartaal in bezit

Op de doos ziet het er allemaal mooi uit
Apparaat 3 maanden terug gekocht bij Conrad inclusief regenmeter. (perfecte levering)
Apparaat is inmiddels kapot mede door mijn schuld.
Ervaringen:
Bereik: zeer slecht
Heb de afleesunit in de serre staan,regenmeter op 5 meter
windunit nu op 3 meter en vaak nog geen bereik.
Heb verschillende soorten batterijen gebruikt, oplaadbaar en normaal maar bereik was steeds slecht en viel vaak weg.
Omdat ik de windunit een keer of 15 los heb moeten schroeven van de muur om batterijen te vervangen / bereik te krijgen is tot overmaat van ramp de winduinit afgebroken omdat ik ergens tegenaan stootte.
Al met al zeer slechte ervaring door zeer slecht bereik.
Ik weet niet of het komt omdat de afleesunit in een aluminium serre staat maar voor mij is dit een gigantische miskoop geweest.
een schrale troost:
Kan binnenin zien hoe de buiten temperatuur is en meer niet.

consument007 11-04-2013 Product jaar of meer in bezit

Inmiddels paar jaar veel plezier van. Even mee leren omgaan, met gebruik van duidelijke handleiding en ervaring.Waarden komen overeen met officiele weerberichten.Laag batterijgebruik en geheel draadloos. Erg leuk en nuttig apparaat!

tstehmann 31-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Apparaat gevoelig voor storingen. Binnen een jaar de regenmeter vervangen.
Na 14 maanden opnieuw storingen: regenmeter en buitentemperatuur werken niet.
Complete installatie ingeleverd bij bouwmarkt en geld terug.

NZPeter2 17-12-2012 Product paar weken in bezit

6,5
Ik zocht al enige tijd naar een leuk weerstation. Dan kan je niet om deze heen. In de praktijk vindt ik 'm toch tegen vallen. Wanneer de temperatuur onder 0 zakt begint het console te piepen en is lastig tot zwijgen te krijgen. Als je niet thuis bent piept deze aan één stuk door en nee, er is geen instelling om dat uit te zetten. Gelukkig is het nu weer boven nul.