Alecto WS-1800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto WS-1800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

MarinusO 20-03-2018

Valt erg tegen

Geschreven voor: Alecto WS-1800

Ik heb al meerdere weerstations gekocht die niet naar behoren werkten. Dacht nu een betere te hebben maar NEE, deze heeft het binnen een jaar voor de 3e keer begeven. Is wel al 2x door de importeur hersteld maar het blijft tobben.

johanmolenbroek 25-01-2014
Geschreven voor: Alecto WS-1800

dit weerstation valt me echt tegen in gebruik. ik kocht het vanwege de kleurendisplay en wilde vooral de buitentemperatuur kunnen zien. in de praktijk blijkt dat je steeds 20-30 seconden moet wachten om te buitentemperatuur te kunnen zien. het systeem laat nl 3 schermen elk 10 seconden zien.eerst de tijd, dan wachten en dan de binnentemperatuur en dan pas de buitentemperatuur. nog een nadeel als je alleen op batterij wilt werken omdat je niet de hele dag dat felle kleurenscherm wilt zien, dan moet je eerst op een knop drukken en weer wachten tot het 3e scherm voorkomt. bij mij was het dat vaak zo dat het scherm weer op zwart ging als het derde scherm aan bod was. dus erg frustrerend. ik denk niet dat dit produkt door eindgebruikers getest is. ik heb er over gebeld naar Alecto in Den Bosch,maar dit is niet softwarematig bij te stellen wat ik even had gehoopt.