Alecto WS-1500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto WS-1500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,7

L kinds mulder 22-01-2018

Ws -1500

Geschreven voor: Alecto WS-1500

Wij hebben nu binnen 1 jaar de 2de ws 1500 Weer het zelfde probleem geeft de buiten temperatuur binnen niet Baal een duur apparaat

Tester02 08-07-2015
Geschreven voor: Alecto WS-1500

Net 2 dagen in mijn bezit. Van het begin af aan gaf de binnen zender een andere buiten temperatuur weer als de buiten unit. Vanavond gaf hij eerst geen buiten temperatuur meer weer. Na een hardhandige reset gaf hij wel de buiten temperatuur, maar geen binnen temperatuur. Ook reageert hij helemaal nergens meer op!

Ik heb meer producten (oa een babyfoon en DECT toestel) van dit merk gehad en het was allemaal prut.

RvdA 31-05-2013
Geschreven voor: Alecto WS-1500

Een mooi apparaat, alleen heb ik tot 2 keer toe een probleem met de verbinding van de buiten zender. Het eerste apparaat de WS 1000 heb ik terug gestuurd. Nu heb ik de WS 1500 uitgeprobeerd. Zelfde euvel. Contact gehad met Alecto die hadden geen oplossing? Ik woon in een appartement en ze zeiden dat ik dan storing van buren zou hebben. Ik had mijn router uitgeschakeld en nog verloor ik contact! Zodra ik mijn schuifpui dicht doe dan ben ik de verbinding kwijt binnen het uur. Dus helaas gaat dit mooie apparaat weer retour.