Alecto BC-60BT Bluetooth Babyweegschaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto BC-60BT Bluetooth Babyweegschaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Marvin J 09-05-2020

Super babyweegschaal

Met deze babyweegschaal kun je zelf perfect het gewicht monitoren van je baby. Zeker nu in de Corona-crisis is het fijn dat je daarvoor niet de deur uit hoeft.
Mocht je borstvoeding geven dan kan deze babyweegschaal ook perfect gebruikt worden om te weten hoeveel de kleine gedronken heeft door hem voor en na de voeding te wegen.
Verder kun je met deze babyweegschaal ook de lengte en hoofdomtrek van de baby meten.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Nauwkeurig
  • Ook lengte en hoofdomtrek meten
  • Fijne bijbehorende app

Minpunten

• Gewicht alleen samen met lengte op te slaan

MME 02-07-2019

Prima weegschaal met wat verbeterpunten

Prima weegschaal. Hij werkt met een app, deze heb ik nog nooit gebruikt maar het ziet er makkelijk uit in gebruik. Gewicht meten gaat prima alleen als je baby beweeglijk is wil hij nog wel eens verspringen van gewicht.
De functie om hem op nul te zetten met bijvoorbeeld een luier er al op zodat je je baby met luier kan wegen werkt perfect en de kraamzorg was blij dat we deze weegschaal hadden.
De lengte wordt ook automatisch gemeten en werkt heel natuurlijk. Enige nadeel bij het meten van de lengte is het plaatje wat je boven het hoofd van de baby moet plaatsen. Deze zit nogal stroef vast in een gleuf aan de onderkant en toen ik hem weer terug wilde doen na het meten kwam mijn vel hier tussen te zitten (let hier dus op!)

Pluspunten

• Nulmeting
  • App

Minpunten

• Plaatje voor lengte meten