Soehnle Style Sense Comfort 100 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

w******@g******** 30-01-2022

onbetrouwbare meting

De weegschaal is onbetrouwbaar. Als ik hem een stukje verplaats op de badkamervloer of 90 graden draai geeft hij zomaar 1 kg meer aan.

Pluspunten

• mooie vormgeving

Minpunten

• aangegeven gewicht is elke keer anders

Guus 21-01-2022

De werking is voldoende. Helaas blijf je batterijen vervangen. Om de 2 tot 3 weken! Er is geen mogelijkheid een adapter aan te sluiten. Gezien eerder genoemde is het apparaat niet milieu vriendelijk .

Pluspunten

• Groot venster

Minpunten

• Batterij verbruik

Astrid 13-09-2020

Na wegen weet je niets.

Omdat onze personenweegschaal ermee stopte, hebben we deze Soehnle gekocht. Het grote display is een plus. Echter met wegen neem je een gok. Bij diverse vergelijkingen gaf deze weegschaal een hoger gewicht aan van 1,5 tot 3 kg. Je weet dus niet echt hoeveel je weegt met deze weegschaal. Teruggebracht naar de winkel.

Pluspunten

• Groot display

Minpunten

• Geeft geen constant gewicht aan

PvC 26-04-2019

Verschillende resultaten

Een weegschaal waarbij je niet weet wat je weegt. Verschillen in meting van meer dan 2.5 kg, ook op een vlakke ondergrond. Leverancier komt met kulverhalen dat er minstens 5 minuten tussen de meting moet zitten omdat het 'weegwerk tot rust moet komen' maar ook dan verschillen de metingen totaal van elkaar. Vermijden dit product dus.

marija 29-12-2017

Mooi groot venster.

Vind het irritant dat als je je de eerste keer weegt 3kg meer word weergegeven dan twee tellen later, en wanneer je dan weer weegt dezelfde waarde weergeeft als de tweede keer, heb op deze manier niet het gevoel dat het een zuivere meeting is.