Soehnle Slim Design Silver - Reviews

Gewichtsaanduiding per
100 gram
Model
vierkant

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,2

• Slecht

k.spijker 19-11-2011 Product maand in bezit

Gebruiksgemak: de weegschaal is alleen nauwkeurig op een harde ondergrond, dit staat niet op de gebruiksaanwijzing!
Geen "toeters en bellen", die vinden we overbodig'.

k. Spijker 08-03-2012

De weegschaal is na een halfjaar gebruik nog steeds prima. De gewichts aanduiding is steeds correct en eenduidig (+ / - 1 gram variatie is voor ons gewoon goed!)
Voorwaarde is echter een harde ondergrond, dus bijv. op de tegels van de badkamer. Of de eventuele vochtige dampen ook nadelig zijn, moeten we afwachten!

evdv28 01-01-2010 Product half jaar in bezit

3,2
Waardeloos apparaat.

Indien je 4 keer op deze weegschaal gaat staan weegt hij 4 keer een ander gewicht...

En waar kopen consumenten een weegschaal voor...JUIST, voor een nauwkeurige meting van het gewicht en dat doet dit apparaat dus niet!

spijk632 08-03-2012

zie vorige reactie De weegschaal voldoet nog steeds prima , maar moet op harde ondergrond staan, dus bijv badkamertegels. Hoe de vochtbestendigheid is, moet worden afgewacht. Heeft iemand daar ervaring mee?

seetje77 12-10-2009 Product jaar of meer in bezit

Deze weegschaal geeft op verschillende ondergronden, verschillende waarden aan.
Dit is erg verwarrend want het is soms wel 2,5 kg. verschil.
Wanneer je diverse malen achtereen erop gaat staan geeft hij telkens verschillende waarden aan.
De batterij gaat niet lang mee.
Ziet er wel mooi uit, is makkelijk schoon te houden en op te bergen.

tijsvm 05-09-2009 Product jaar of meer in bezit

5,2
Na een jaar is het kunstof van de voetjes gebroken waardaar er geen betrouwbaar gewicht meer kan worden afgelezen. 5 keer wegen geeft 5 verschillende weegresultaten totaal 4.5 kilo verschil.