De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana BS 444 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

Robert 07-12-2021

Absolute rommel

Geschreven voor: Medisana BS 444

Ongelooflijk slecht produkt, waarmee je elke maand 3 batterijen kunt vervangen.

Minpunten

• batterijen AAA elke maand leeg
  • gewicht wijkt constant af
  • onzinwaarden als vet-, bot-massa. Klopt niets van

m***************@h********** 29-09-2021

meest mislukte product ooit gekocht!

Geschreven voor: Medisana BS 444

jammer dat ik geen nul kan geven, dan maar een 1, hij maakt contact met mijn telefoon maar geeft niets door voor de rest, als ik op dat kleine ding ga staan vliegt de teller op en neer tussen de 90 en 120 kilo, en daar stopt hij dan mee en slaat af, ik kocht hem in de aanbieding bij Lidl voor twee tientjes, koopje, maar twee tientjes in de vuilnisbak gegooid eigenlijk!

r*********@h******** 13-05-2021

Teleurstellend

Geschreven voor: Medisana BS 444

Heb spijt van de aankoop. Apparaat werkt niet naar behoren. Alleen het gewicht en BMI wordt getoond in de geïnstalleerde app. De overige informatie is niet zichtbaar in de app en wordt ook niet getoond op de weegschaal (percentage lichaamsvet; botdichtheid).
Ook bij wegen wordt deze info niet getoond.
Mijn advies. App. Niet kopen tenzij te alleen wilt wegen.

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Doet niet wat beloofd wordt
  • Gebruiksgemak

John 03-10-2020

Troep

Geschreven voor: Medisana BS 444

Wat een triest apparaat niet op Bluetooth te krijgen.echt zo jammer dat ik de doos al in de ondergrondse container heb gegooid.koop nooit meer wat van het merk medisana

Kees 11-06-2020

Troep!

Geschreven voor: Medisana BS 444

Waardeloos product, onstabiel, onbetrouwbaar, en erg gebruiksonvriendelijk in te stellen! Gewoon prul!

Denelan 10-04-2020

Gewoon niet doen

Geschreven voor: Medisana BS 444

Ik heb het apparaat nu een jaar. Erg frustrerend dat hij het nooit gewoon lekker heeft gedaan. Pairen met bluetooth vergde altijd al verschillende keren extra proberen. Paar maanden geleden deed hij dat ook niet meer. Als je hem oppakt en weer neerzet weegt hij 2 kilo meer...

Pluspunten

• Online kan je gegevens bekijken

Minpunten

• Bluetooth werkt niet
  • Meet vaak niet verder dan alleen gewicht

Mandooow 31-01-2020

Weegt goed, bloutooth app werkt niet

Geschreven voor: Medisana BS 444

Geinstalleerd zoals omschreven. Alles ging goed en de eerste weging werd netjes weergegeven in de app. Daarna nooit meer verbinding kunnen maken met de app. Echt alles geprobeerd. Het is dat de weegschaal redelijk geprijst is, anders had ik deze terug gestuurd. Als dit zo aanhoud (de slecht werkende app) dan gaat dat Medisana een slechte naam geven

Pluspunten

• Betaalbaar
  • weegt goed

Minpunten

• Bloutooth werkt niet
  • Slechte gebruiksaanwijzing

Tamara 02-10-2019

Makkelijk in gebruik, mooi design!

Geschreven voor: Medisana BS 444

Hele scherpe prijs voor een fijne weegschaal die ook vetpercentage en spiermassa weergeeft. Soms maakt mijn telefoon wat traag verbinding waardoor je opnieuw moet wegen. Misschien is het een kwestie van wennen!
Minpuntje aan de app is dat je geen adviezen o.i.d. krijgt over de cijfers die je te zien krijgt. (Of ik moet hier nog achter komen..)
Verder mooi design en werkt gemakkelijk! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Makkelijk in gebruik
  • Handige grafieken zowel online als in app

Minpunten

• Weinig info over de meting in app
  • Soms trage verbinding

3DJAM 23-05-2019

App werkt alleen als je je locatie deelt....

Geschreven voor: Medisana BS 444

Aanvankelijk enthousiast over de nauwkeurigheid en simpele gebruik, domper kwam toen ik de app wilde gebruiken. Het lukte in eerste instantie niet omdat ik standaard GPS uit heb staan op m'n telefoon, geen positie bekend dus. Daar gaat medisana niet in mee. Ze willen per se weten waar je bent. Voor mij exit van de app, maar dat is persoonlijk!
Helaas stopte de weegschaal er na een half jaar mee, lijkt er op dat de software is vastgelopen maar ook een reset/wisselen van de batterijen brengen hem niet meer in leven. Dus teruggestuurd ter reparatie...

Pluspunten

• Correcte meetwaarde
  • Goede prijs

Minpunten

• Waarom MOET Medisana weten waar ik ben?
  • App onbruikbaar door privacy probleem
  • Na half jaar ter reparatie aangeboden

Erick 19-03-2019

Onduidelijke handleiding en website

Geschreven voor: Medisana BS 444

Medisana heeft voor mij een hoog betrouwbaarheid. De prijs en de genoemde mogelijkheden van het product met de betrouwbaarheid heeft mij doen besluiten om het aan te schaffen.
De korte handleiding laat wat te wensen over. Zoals wat is de atleet modus die je kan instellen. De symbolen op het display mogen ook wat duidelijker,het man vrouw symbool was voor mij eerst niet duidelijk.
De interface weegschaal en de app mag wat handiger, je moet nu eerst je gegevens op de weegschaal invullen dan vervolgens wederom op de app, Dit kan veel handigere.... Installeer eerst de app vul deze in ga vervolgens op de weegschaal met je telefoon/tablet bevestig dat jij de persoon bent die op de weegschaal staat.
De app zelf gaf meerdere malen aan dat er geen internetverbinding was van mijn telefoon, echter die was er wel. De app kon blijkbaar geen verbinding maken met de VitaDock+ server.
De website gaf aan dat de webbrowser verouderd is en hierdoor was het slecht om hulp te zoeken. Zowel op Firefox, Chrome en Edge ging het mis! ( Meest recente versies geïnstalleerd)

Heb je alles aan de praat dan werkt het geweldig...

De weegschaal zelf ziet en voelt stevig en solide aan.
Display mag van mij groter.. (bril dragend)
Gelukkig geen knoopcel batterij maar drie AA batterijen.

Pluspunten

• Constructie
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Handleiding

Wieowie 03-12-2018

Instellen een toer

Geschreven voor: Medisana BS 444

Mooie vormgeving, zou tot 8 personen gegevens kunnen opslaan , diverse metingen worden beloofd. Instellen apparaat en app lukt niet. In de handleiding staat een korte zin: “in Gastenmodos P0 worden geen gegevens opgeslagen”, maar niet hoe je dat in- of uitschakelt... Nb (Bluetooth 4.0 of hoger)
Voorlopig nog aan het puzzelen want Helpdesk heeft alleen vaste items en een filmpje waar dit punt niet aan de orde komt. Voor vragen eerst weer een heel profiel aanmaken...hoezo? .... niet erg klantvriendelijk
Als dit niet simpel op te lossen is wat mij betreft miskoop, dan had ik geld kunnen besparen..

Pluspunten

• Vormgeving
  • Duidelijke handleiding - goed leesbaar
  • App voor Android en Apple

Minpunten

• Niet alles staat in de handleiding - zie motivatie
  • Helpdesk alleen vaste items
  • Instellen app blijft hangen op meting