Inventum PW720ZW - Reviews

Gewichtsaanduiding per
100 gram
Type batterijen
CR2032

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Suzie 23-02-2016
  • Product maand in bezit

Erg fijne weegschaal. Gekocht omdat de vorige bij op en afstappen niet hetzelfde gewicht bleef aangeven (soms met KG's verschil). Deze kan je op en af stappen en hij geeft dezelfde waarde weer. Verder is het ook fijn om de overige gegevens te zien voor een totaalbeeld van je lijf samenstelling. Fijn ook dat je hem per persoon kan instellen.

Fem 26-12-2015

Vandaag is het kerst dus tijd voor cadeautjes!En dat is deze weegschaal zeker..wat een mooi design! En heel veel functies maar dankzij de icoontjes toch heel eenvoudig in gebruik. Ik ben er superblij mee, want zo wordt wegen een feestje! Spiermassa, vocht en vetpercentage, ik ben ineens overal van op de hoogte!Ook het aflezen op het digitale scherm is duidelijk en mooi in blauwe cijfers. Top Weegschaal!

Tess 07-07-2017

Meer dan een personenweegschaal!

Een fantastische weegschaal! Deze verteld je meer dan alleen je lichaamsgewicht. Nu ook eindelijk thuis inzicht in vet%, spiermassa en vochtbalans. Ontzettend blij met de aanschaf van deze mooie, gebruiksvriendelijke en vooral heel handige personenweegschaal.

Pluspunten

• Relevante informatie
  • Handig in gebruik

cbm tiemessen 27-02-2016

een geweldige prijs voor een eerlijk product, zou iedereen aanraden om deze weegschaal te kopen.Voor de prijs zou ik het niet laten on dit product aan te schaffen

Sem 04-01-2016

Fijn in gebruik, mooi design, overzichtelijk.
Gemakkelijk in te stellen. Automatisch persoonlijk overzicht. Top!

Henrica 22-11-2017

Makkelijk te bedienen gezinsweegschaal

Duidelijke display. Weergave van gewicht, vet-, vocht-, bot- en spiermassa. Makkelijk te bedienen. Instelbaar voor meerdere personen dus een echte gezinsweegschaal. Wij zijn enorm tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• duidelijke display
  • weergave vet-, vocht-, bot- en spiermassa
  • makkelijk te bedienen
  • instelbaar voor meerdere personen