Medisana BS 430 connect - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana BS 430 connect op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Dennis 04-05-2016

Mooi apparaat als het werkt

Geschreven voor: Medisana BS 430 connect

3 Dagen geleden de weegschaal aangeschaft. Vitadock App geïnstalleerd en werkte perfect.
Na 2 werkte niks meer. De app kan de weegschaal niet meer synchroniseren en het apparaat opnieuw toevoegen was ook een probleem.
Als je per ongeluk een extra gebruiker aanmaak op de weegschaal, kan je hem niet meer verwijderen en krijg bij elke meting de vraag, welke gebruiker je bent(dus geen automatische herkenning meer). Terug naar fabrieksinstellingen is ook niet mogelijk.
Conclusie, Zinloze app en weegschaal zürruck naar de winkel waar ze hem mogen houden.

hansg65 30-12-2015
Geschreven voor: Medisana BS 430 connect

Mooie weegschaal met duidelijk afleesbaar, verlicht display. De weegschaal heeft veel mogelijkheden en meet veel zoals uiteraard gewicht, maar ook vet- en vochtpercentage, botmassa en BMI. Gewichtmeting komt overeen met die van een Soehle en Philips, dus lijkt nauwkeurig.

Leuk is de mogelijkheid een telefoon te koppelen met Vitadock app. Dat is overigens geen noodzaak. Je kunt je snel wegen zonder app. Als je even blijft staan, worden ook de aanvullende gegevens gemeten en als de weegschaal je herkent als één van de 8 opgeslagen profielen, worden daarna de gegevens via Bluetooth 4.0 verstuurd naar een verbonden telefoon met Vitadock+ app. Dat werkt uitstekend, ook wanneer er meerdere telefoons gekoppeld zijn. En dan krijg je extra inzicht door trends over de tijd. Erg leuk zo je gewicht te monitoren! In tegenstelling tot andere reviews die ik gezien heb, onthoudt de weegschaal meerdere metingen zodat je niet altijd je telefoon in de buurt hoeft te hebben.

Wat mij betreft een aanrader, zeker gezien de relatief lage prijs voor een mooie weegschaal die zoveel mogelijkheden biedt.