De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana BS 475 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,9

Janneke 25-02-2024

Batterij slurpende weegschaal

Geschreven voor: Medisana BS 475

De batterijen van de weegschaal gaan belachelijk snel leeg! Ook als ik me weken lang niet weeg, verbruikt hij blijkbaar batterijen. Ik doe hem daarom weg.

Pluspunten

• Ook meting bmi
  • meerdere personen

Minpunten

• batterij gaat veel te snel leeg
  • door lege batterijen vaak niet gebruikt

jan 06-07-2023

niet kopen

Geschreven voor: Medisana BS 475

Op zich vind ik het een goed product maar hij geeft te snel aan dat de spanning van de batterijen te laag is.
mij is nu opgevallen dat de spanning nog steeds 3 volt is als ik meet dit is al diverse malen geconstateerd
Dus het is voor mij niet een kwestie van opvreten van de batterij maar een afstelling probleem van de elektronica

Pluspunten

• mooi prouct

Minpunten

• spanning probleem

e********@h********** 17-09-2022
Geschreven voor: Medisana BS 475

Paar keer gebruikt, batterijen op error nieuwe batterijen error. Waardeloze prul!

s*********@y******** 15-06-2022

do´t waste your money!

na 2 j doet deze niet goed, laat zien soms 60, soms 59, dus ik raad niet aan

B 14-04-2022

Vreet batterijen

Zeer slecht, batterijen zijn binnen 1 maand op. Weinig opties en vreet energie

Minpunten

• vreet batterijen

r*****@g******** 23-06-2021

Leegschaal

Geschreven voor: Medisana BS 475

Batterijen gaan zeer snel op, ook al gebruik ik m zelden. Slecht ontworpen apparaat.

Erwin 03-05-2021

Batterijen lopen leeg zonder het apparaat te gebruiken

Geschreven voor: Medisana BS 475

Mijn vorige weegschaal deed meer dan 10 jaar met dezelfde batterij. Bij dit apparaat lopen de batterijen (twee kleine knoopcellen) binnen enkele weken leeg, ook zonder dat het apparaat gebruikt wordt.

Minpunten

• Kleine batterijen, ongelooflijk snel leeg.

Miranda 05-03-2021
  • Product gekregen

Zeer slecht

Geschreven voor: Medisana BS 475

Ik heb de weegschaal welgeteld 2x kunnen gebruiken. De batterijen zijn constant leeg en mu geeft hij error aan en volgens de handleiding is hij overbelast?? Maar hoe dit op te lossen kan je nergens vinden. Zeer slechte kwaliteit.

Danielle 31-10-2020

Miskoop

Geschreven voor: Medisana BS 475

Deze BS 475 mat mijn huidige gewicht 7!!! kg hoger dan mn ‘oude’ Soehnle. Ik schrok van zo’n groot verschil. De BS 475 gaat terug naar Blokker

Loco 23-06-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Medisana BS 475

Ondanks de niet al te lovende kritieken, toch besteld. Ik weeg me namelijk maar een paar keer per jaar en dan weet ik genoeg als de weegschaal mijn gewicht aangeeft. En al die andere mogelijkheden, het zal wel. We hebben de weegschaal nu ongeveer 1 jaar en ik heb hem 2x gebruikt. De metingen verschillen nogal, zomaar enkele kilo's. Na een maand of vier waren de batterijen leeg. Vandaag nieuwe ingezet en ik krijg de melding "Lo" . Batterijen gemeten: 3,2 volt. Nieuwe batterijen gekocht en nog steeds deze melding. Kan dus in de vuilnisbak.

Pluspunten

• Gunstige prijs

Minpunten

• Maakt helemaal niks waar
  • Batterijen vlug leeg
  • Geef iets meer uit.

J. de Laat 02-05-2020

Medisana ps400

Geschreven voor: Medisana BS 475

Eerste keer batterij leeg, vervangen en wat denk? Doet niks meer, slaat op hol en eindigt met error. Hij geeft wel aan dat ik lichter ben geworden maar dan in de portemonnee!

Rond 12-09-2019

Slecht apparaat

Geschreven voor: Medisana BS 475

Net als velen krijg ik na het vervangen van de batterijen nu ook een error. Niets mee te beginnen. Slecht apparaat.

Minpunten

• Slechte kwaliteit

Tom 08-08-2019

Batterijen vretend apparaat

Geschreven voor: Medisana BS 475

Ziet mooi uit maar ben al met 4e partij batterijen bezig. Heb het apparaat 5 maanden in bezit en sta er echt niet dagelijks op, maar dit is belachelijk

Pluspunten

• mooi uiterlijk

Minpunten

• batterijen vreter

René 03-04-2019

Kennelijk ben ik niet de enige...

Geschreven voor: Medisana BS 475

Herhaling van klachten van anderen. Snel batterijen vervangen. Vaak ERR. Nu weer nieuwe batterijen geplaatst ennde weegschaal blijft zwart. Geen gezwur overndroge voeten of eelt. Spijt dat ik dit waardloos produkt heb gekocht. Ik hoop dat ik door mijn review anderen kan helpen om dezelfde fout te voorkomen.

Minpunten

• Batterijen snel leeg
  • Na nieuwe batterijen ERR(OR)
  • Nu nieuwe batterijen, hij doet niets meer

Joost 27-01-2019

Waardeloos medisana bs475

Geschreven voor: Medisana BS 475

Batterijen leeg na een week. Vervolgens nieuwe batterijen. Ding wil niet aan. Eenmaal aan en alles weer ingesteld. Daarna wederom error. Blijven knipperen en doet niks meer.

Minpunten

• Batterij duur
  • Gedoe met instellen

Floris 13-01-2019

Prima apparaat, wel opletten dat je hem goed gebruikt

Geschreven voor: Medisana BS 475

Prima product. Wel gevoelig bijvoorbeeld dat je voeten niet te droog zijn of dat je te veel eelt op je zolen hebt, dan werkt het elektrische stroompje niet. Ik zie een hoop commentaar maar ik heb het idee dat men het niet even goed gebruikt. Als je enkels/knieën elkaar raken werkt het ook niet goed. Maar nu ik dat weet werkt het echt prima.

Pluspunten

• veel info
  • goed leesbaar
  • werkt met app die alles mooi bijhoudt

Minpunten

• Erg gevoelig, bv: niet te droge voeten

Marijke 04-06-2018

Goede service van medisana

Geschreven voor: Medisana BS 475

Fijn weegschaal, raakte binnen ongeveer twee jaar in de war. Contact opgenomen met klantenservice, ondanks dat ik geen aankoop bon meer had, hem retour mogen sturen en een nieuwe ontvangen. Blij met de service

Personenweegschaal 16-04-2018

Duidelijke gebruiksaanwijzing - gunstige prijs

Geschreven voor: Medisana BS 475

Gunstige prijs - duidelijke gebruiksaanwijzing aanvankelijk had ik een afbeelding op de binnenzijde van het omslag over het hoofd gezien, maar na e-mail contact heb ik de afbeelding ontdekt. Toen was mij veel duidelijk. Hieraan ging wel een uitgebreid e-mail contact voora f.

Keto Annie 13-03-2018

Onnauwkeurig

Geschreven voor: Medisana BS 475

Veel gedoe om de weegschaal op te zetten en cervolgens is de weegschaal onnauwkeurig. Verschillende kilo's verschil als je drie keer achter elkaar weegt. Verder geeft het waarden zoals fat percentage, botpercentage waar ik wel vraagtekens bij stel. Als ik drie keer achter elkaar weeg krijg ik weer heel verschillende cijfers. Verder ook vaak error meldingen en dan doet hij het dus helemaal niet. Geen aanrader.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Onnauwkeurig
  • Doet het vaak niet
  • Snel glad oppervlak

Jackie 05-02-2018

ik blijf batterijen vervangen

Geschreven voor: Medisana BS 475

Ik moet om de paas weken de batterijen vervangen. Ik ben het helemaal zat. Ben meer geld kwijt aan de batterijen dan dat ik aan de weegschaal kwijt was onderhand. Waardeloos!

gerritfavian 13-03-2019

ja dat hebben wij ook. als er 5% uit de batterijen is krijg je melding, batt LO?
Ik dacht eerst dat ie zoveel stroom vrat totdat ik de batterijen doormat, bleek er bijna niks uit te zijn?

Smit2313 05-11-2017
  • Product gekregen

Waardeloos

Geschreven voor: Medisana BS 475

Via kerstpakket gekregen. Lastig in te stellen. Geen helder menu. Geen aan/uit-knop. Na 3 maanden batterijen leeg. Zo belabberde uitvoering dat pas maanden later nieuwe batterijen gekocht (€4 weggegooid geld). Weer die belabberde instellingen proberen. Maar het werkt niet. Zeer slecht product. Volgende weegschaal wordt een gewone analoge.

Pluspunten

Minpunten

• Lastig in te stellen
  • Batterijen snel leeg
  • Met nieuwe batterijen (€4) nog geen herstel

Hill Bos 01-11-2017

mooi design maar slecht

Geschreven voor: Medisana BS 475

heeft slechts enkele maanden gewerkt toen batterijen leeg. Na het plaatsen van nieuwe geen enkele weergave meer op het display, niet aan de gang te krijgen

Daisy 01-08-2017

Medisana BS 475

Geschreven voor: Medisana BS 475

na paar maanden batterijen leeg en met nieuwe batterijen werkt de weegschaal niet meer, lees allemaal dezelfde ervaringen.

Emmy 16-07-2017

leek eerst aardig, maar na een half jaar waardeloos

Geschreven voor: Medisana BS 475

Aanvankelijk was ik enthousiast over deze weegschaal en voldeed hij aan de verwachtingen. Maar helaas ook bij mij ontstond een error, de weegschaal sloeg op hol en was niet meer te reguleren.
Jammer en geen aanrader.

Consument12345 05-06-2017

Zelfde issue als velen: na vervangen batterijen enkel error

Geschreven voor: Medisana BS 475

Paar maanden in gebruik. Batterij leeg. Batterij vervangen: error. Wat ik ook doe.
Handleiding zegt er niks over en via Google zie ik vooral veel mensen met hetzelfde probleem maar ook geen oplossing. Waardeloos ding dus.

Pluspunten

• Betaalbaar

Minpunten

• Rommel
  • Errormelding na vervangen batterij