Tefal PP1700 Softline PP1700 weegschaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal PP1700 Softline PP1700 weegschaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*********@h********** 18-08-2021

Makkelijk in gebruik

Wat is dit een makkelijk en duidelijk product. Batterijen erin. Je staat erop. De cijfers lichten op in wit licht ( ook makkelijk in het donker. Zodra het knipperen stopt blijft het juiste getal verlicht staan. Ideaal.

Pluspunten

• cijfers verlicht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet te koppelen aan telefoon
  • alleen gewicht geen andere info

MarianneH. 12-08-2021

Een weegschaal die doet wat hij moet doen!

De Tefal Softline is een mooi personen weegschaal met een mooie moderne uitstraling. Hij heeft een mooie wat ronde vorm en oogt strak.
De weegschaal wordt geleverd met de benodigde batterijen. Hij kan dus gelijk in gebruik genomen worden.

De weegschaal doet wat je van een weegschaal verwacht. Hij weegt.
Wat erg makkelijk is, is dat de weegschaal het gelijk doet als je er op gaat staan. Je hoeft hem dus niet, zoals bij veel andere personenweegschalen, eerst te activeren door er op te gaan staan, maar activeert meteen nadat je er de eerste keer op staat.

De cijfers die je gewicht aangeven zijn duidelijk verlicht, goed leesbaar, en van groot formaat. Zelfs zonder bril voor mij leesbaar. Je gewicht wordt tot op de 100 gram nauwkeurig aangegeven.

De bovenkant van de weegschaal is van een glad materiaal. Makkelijk schoon te maken.

De dopjes/viltjes onder de weegschaal zijn vrij stroef. Dat is veilig, maar daardoor schuif ik hem wat minder makkelijk ergens onder.

Conclusie, een fijne weegschaal tegen een redelijke prijs!

Pluspunten

• Mooi strak ontwerp
  • Duidelijke grote verlichte cijfers
  • Wordt compleet met batterijen geleverd
  • Een weegschaal zonder poespas
  • Weegt tto de 100 gram nauwkeurig

GervB 30-07-2021

Aanrader!

Ik heb deze weegschaal mogen testen. Meteen bij het uitpakken van de weegschaal maakte deze een goede indruk. Echt een mooi design (Dat vond vrouwlief erg belangrijk) en het voelde degelijk aan. Wat ik altijd fijn vind is dat er ook batterijen bijzitten, zodat je de weegschaal meteen in gebruik kan nemen. Het in gebruik nemen is echt supersimpel. Hij doet wat hij moet doen en dat is wegen. Erg duidelijke cijferweegave die ook lang genoeg blijft staan als je ervan afstapt. Zijn er ook negatieve punten? Nou, ik heb er geen gevonden. Kortom: echt een goede weegschaal als je er 1 nodig hebt.

Pluspunten

• Duidelijke weergave cijfers
  • Cijfers blijven ook lang staan
  • Batterijen in de verpakking
  • Heel mooi design