Tanita HD-386

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Dead Joe 15-01-2012
Geschreven voor: Tanita HD-386

Cijfer voor mogelijkheden verhoogd van 7 naar 8. Reden: voor een reisweegschaal is het aantal mogelijkheden prima, en eigenlijk ook voor de niet-veeleisende thuisgebruiker. Dingen als bepaling van BMI-waarde, opslaan van eerdere meetresultaten enz. zijn zeker handig, maar je hebt er uitgebreide en meer gebruiksvriendelijke 'apps' voor op ieder type smartphone (gebruik ik zelf ook). De weegschaal bevalt nog steeds prima en is erg nauwkeurig en consequent.

Dead Joe 02-01-2012
Geschreven voor: Tanita HD-386

Ik kan er met mijn maat 45 makkelijk mee omgaan. De weegschaal kantelt ook niet als je er nog met maar één been opstaat en dus de helft van de glasplaat belast. Je moet natuurlijk bij deze weegschaal wel iets preciezer je voeten neerzetten, dus slaapdronken of multi-taskend er gebruik van willen maken kan ik je niet aanraden...

Dead Joe 02-01-2012
Geschreven voor: Tanita HD-386

Waarschijnlijk de eerste reis-personenweegschaal? Ik was op zoek naar een weegschaal die betrouwbaarder was dan mijn Soehnle en die er goed uitzag. Ik ben geen frequente reiziger, maar wel kleinbehuisd en hou van nieuwe concepten. Tanita bedacht zo'n concept, wat leidde tot deze weegschaal. Een achtergrondcheck naar Tanita stelde me ook gerust: het is een Japanse firma die al tientallen jaren voornamelijk weegschalen maakt. In gebruik bewees hij zich al als minimaal in maat zonder dat het wegen er lastiger door wordt. Je staat met je voeten op het display, maar na een dubbel piepsignaal kun je erafstappen waarna je gemeten gewicht nog lang genoeg getoond wordt. Het gebruik van de minieme batterij geeft waarschijnlijk aan dat ie ook erg zuinig is (hij schakelt vanzelf uit en een LCD vraagt sowieso weinig stroom).
Ik ben blij met de weegschaal, het zal vast een succes worden bij reizigers en thuisblijvers die eens wat anders willen. Ik voel me zoooo avant-garde! :-)