Tefal weegschaal met vetmeting - BM2520 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal weegschaal met vetmeting - BM2520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

b*****@g******** 10-07-2021

Erg tevreden met deze accurate weegschaal

Super weegschaal. Hij geeft iedere keer hetzelfde gewicht, ook als je hem even verplaatst. Met heel veel oude weegschalen deed ik altijd twee of drie metingen en nam dan maar het gemiddelde, dat hoeft met deze echt niet. Bijhouden van BMI is handig. Wat ik minder vind is dat de weegschaal van die harde hoeken heeft, dat is niet zo praktisch, had liever afgeronde hoeken gezien. Maar dat is dan ook echt het enige. De handleiding is niet heel uitgebreid, maar met wat puzzelen kom je er wel uit. Erg tevreden mee!

Pluspunten

• nauwkeurig
  • snel
  • groot display

Minpunten

• scherpe hoeken
  • beperkte handleiding

J.S. 08-07-2021

Fantastische weegschaal voor het complete gezin!

De Tefal Body Up weegschaal is de perfecte weegschaal voor het complete gezin. Naast de mooie, moderne uitstraling van de weegschaal kan je er ook meer mee dan alleen het aflezen van je gewicht. Je kunt je vetmassa meten en je BMI.

Ik vind het een erg mooie weegschaal die eigenlijk bij elk modern interieur past.
Een korte handleiding legt uit hoe je de weegschaal instelt per persoon, zodat tot wel 8 personen een profiel kunnen aanmaken. Het is heel eenvoudig om dit in te stellen.
Bij een volgende keer wegen herkent de weegschaal vanzelf dat jij deze persoon bent en dit werkt fantastisch.
Daarnaast is het display goed af te lezen.
Ik vind het een fijne weegschaal die erg compleet is om je gewicht onder controle te houden.

Ik vind de weegschaal echt perfect, maar als ik nog een minpuntje op moet noemen dan mis ik de slimme functie, om je gegevens af te kunnen lezen in een app en je zo de resultaten op langere termijn makkelijk terug kunt zien.

Ik vind deze weegschaal echt een aanrader en zeker voor gezinnen, omdat je tot wel 8 profielen in kunt stellen. Het is een prima weegschaal die doet wat je er van mag verwachten: gewicht, vetmassa en BMI meten. Ik heb de weegschaal nu twee weken en ben zeer tevreden!

Pluspunten

• eenvoudig in te stellen
  • de herkenning van personen voor de profielen

Minpunten

• geen slimme app

k**********@h********** 03-07-2021

Goede weegschaal

Deze weegschaal gebruik ik al een tijdje, het meet gemakkelijk je gewicht, vetmassa en BMI. Het design ziet er mooi uit met een groot helder lcd scherm. Als je weet hoe het werkt is het makkelijk in gebruik. Er zit standaard al een batterij in dus direct te gebruiken, om je te wegen maar ook om je vetmassa te zien of je BMI het is gemakkelijk af te lezen door het grote scherm. Je kunt met je hele familie er gebruik van maken, het herkent de persoon die er opstaat! Heb eigenlijk geen minder goede punten vindt dat het goed werk, het doet wat het moet doen! Ik ben er heel blij mij en beveel het zeker aan.

Pluspunten

• Grootscherm
  • Zit standaard een batterij in
  • Makkelijk in gebruik
  • Voor de hele familie

l**************@h********* 29-06-2021

Slimme weegschaal met BMI en vetpercentage meter.

Ik was op zoek naar een weegschaal die mijn gewicht (uiteraard) maar ook BMI en vetpercentage kan meten. Het ideale van deze weegschaal is dat je verschillende personen kunt toevoegen en het onthoudt je gegevens. Fijne weegschaal, aanrader.

Pluspunten

• De weegschaal onthoudt je gegevens.
  • Makkelijk in gebruik.
  • Betaalbaar.

Minpunten

• Kwetsbaar door het glas

arno hulsen 28-02-2021

niet te begrijpen handleiding

waardeloos ik kan geen goede uitleg vinden van het apparaat slechte handleiding wat betekent st.lb of lb ?