Beurer BG900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beurer BG900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AdMatts 31-12-2013
Geschreven voor: Beurer BG900

Na speurwerk op internet , waaronder KK, heb ik deze weegschaal gekozen. Helaas voldoet hij niet aan de verwachtingen. Oke hij weegt!!, maar dat doet een weegschaal van 15€ ook.
De extra's waarvoor ik betaald heb , ivm diverse gezondheidsklachten en sommige gezinsleden ivm sport prestaties, maakt hij niet waar. De verbinding zou tot 20 meter wifi kunnen zijn. De opstelling bij ons is, dat de ontvanger in de kamer naast de weegschaal staat. Ongeveer 1 meter. Helaas lukt het maar zelden om verbinding te krijgen. Als je al verbinding hebt, gooit hij diverse gebruikers namen door elkaar.
Met een account was ets misgegaan, daar kunnen we niet meer bij.

Waar ikzelf me het meest aan stoor is, dat de klantenservice (althans ik ben ervan uit gegaan dat een dergelijk groot bedrijf wel zoiets of in die richting heeft) totaal geen contact opneemt , niet bereikbaar is reageert op email, wanneer ik dat probeer.
Wanneer u zelf geen technicus bent die bovenstaande problemen kan oplossen , of het u niet uitmaakt , kunt u overwegen deze weegschaal te kopen.
Anders een dringend advies dit niet te doen.