De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer PS25 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Heeft nooit gewerkt. 25-07-2018

Nooit gewerkt.

Geschreven voor: Beurer PS25

Heeft het nooit gedaan en breng het nu naar grof vuil. Geeft totaal verkeerde gewichten aan bij zowel mijn vrouw en mij. Ook na verse batterijen.

aquamerlijn 15-09-2015
Geschreven voor: Beurer PS25

Het gebruiksgemak van deze weegschaal vind ik niet goed omdat een andere ondergrond (harde vloer of vloerbedekking) een ander gewicht gaf, variërend van 58,7 tot 63,5 kilo. De vormgeving is niet goed omdat het stavlak niet vlak is maar rond loopt, dat staat niet prettig en mede daardoor kan er een verschil van een kilo zijn als je je voeten op een andere plaats zet. De mogelijkheden zijn klein, je moet hem op dezelfde plaats laten staan en altijd op dezelfde manier erop gaan staan om een vergelijkbaar gewicht te krijgen. De degelijkheid is eigenlijk onbekend omdat ik hem teruggestuurd heb.

JentjeJ 29-01-2014
Geschreven voor: Beurer PS25

Ben heel blij met deze weegschaal omdat hij bij drie keer achter elkaar erop stappen ook gewoon drie keer hetzelfde gewicht aangeeft. Bij mijn tefal scheelde dat soms hele kilo's! Deze Beurer meet dus in ieder geval constant/consequent en daar gaat het mij om. Ik hoef niet speciaal te weten hoeveel ik precies weeg maar wel wat de trend van mijn gewicht is; stijgend, gelijk of dalend. De grote letters zijn ook erg prettig.

janseh 13-12-2013
Geschreven voor: Beurer PS25

De weegschaal is lekker simpel. Als je er op gaat staan, geeft hij meteen je gewicht aan. Bij mijn vorige weegschaal moest ik erg lang wachten tot hij op nul stond. Het display is heel goed af te lezen. Ik ben er blij mee!

Rene Ruessink 15-08-2013
Geschreven voor: Beurer PS25

De weegschaal kwam na mijn bestelling bij http://www.beurershop.nl 21.00 uur avonds)
al de volgende dag aan.Mooie weegschaal met een groot display.
Geen toeters en bellen, maar gewoon doen waarvoor hij gemaakt is: wegen.
Wat je een keer moet doen is er even erop gaan staan en dan eraf, hij kalibreert dan de weegschaal en geeft het goede gewicht aan.
Gewicht wordt ook snel weergegeven en fluctueert niet als je er enkele keren achter elkaar op gaat staan.
Ben er blij mee, lekker simpel en erg mooi en duidelijk.

rushpower 02-08-2013
Geschreven voor: Beurer PS25

Mooie weegschaal in witte kleur. Helder groot display, waardoor het gewicht duidelijk met 1 cijfer achter de komma wordt weergegeven. Geen toeters en bellen, maar gewoon doen waarvoor hij gemaakt is: wegen. Gewicht wordt ook snel weergegeven en fluctueert niet als je er enkele keren achter elkaar op gaat staan, betrouwbaar dus.

martienpellekooren 12-05-2013
Geschreven voor: Beurer PS25

Deze weegschaal voldoet ruimschoots aan mijn verwachting. Het scherm is duidelijk afleesbaar en verlicht, een groot pluspunt voor mij. De weegschaal zou ik zeker aan bevelen bij anderen.