Trust Spotlight Webcam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Spotlight Webcam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

euromos 10-02-2012
Geschreven voor: Trust Spotlight Webcam

Geweldig, steek m in en .......doet t niet !!!!!
Zegt weer iets over Trust, niet meer kopen dus , blijft rotzooi
Geen driver nodig word gezegd. nou , ik heb windows 7 64 bits versie erop en die ziet m echt niet
Geluid werkt wel, das al iets , maar wel duur voor een microotje
Vuilnisbak erin dus met t geval en een goeie kopen dan maar

WillKneepkens 12-02-2012

Lijkt me sterk dat je het over hetzelfde product hebt. Die van mij en tegelijkertijd voor 2 familieleden aangeschafte en geplaatste cameraatjes werken gewoon goed. Mogelijk is er bij Trust iets niet in orde of kloppen je instellingen niet. Het valt me wel op, dat er geen klachten zijn over de oudere versies (die van ons zijn ook alweer bijna anderhalf jaar oud) en jouw nieuw? gekocht exemplaar wel problemen geeft.

Zwoebje 05-08-2010

Geweldig!!!

Gewoon inpluggen en klaar ben je!!
Beeldkwaliteit is goed, tenminste voor wat je van zo'n goedkoop product kan verwachten.

Ik had hem veel eerder aan moeten schaffen.

steven100390 06-11-2009
Geschreven voor: Trust Spotlight Webcam

Ik heb hem net binnen en 3 minuten later werkt hij. Handig van trust om de universele Win7 drivers te gebruiken.

Zie er degelijk uit, handmatig scherpstellen en een dimmer op de lichtjes. Allemaal mooi verzorgd.

In eerste instantie had ik een vrij wit en veel te licht beeld, maar dat is bij programma's als MSN en Skype in te stellen en dan doet hij het prima.

Mooi scherp beeld met een grote kijkhoek. Geluid doet het na de 'microphone boost' op volledig +30 te zetten ook prima.
Op mijn geluidskaart van creative zit de optie 'microphone boost' niet, dus daar kreeg ik het geluid niet hard genoeg.

Prima apparaatje voor die prijs =)
(de cijfers hieronder zijn voor het product zelf, Beeld kwaliteit is een 8 voor formaat 640x320 omdat het natuurlijk niet zou opwegen tegen HD ofzo)

dries 04-03-2016

Is deze webcam ook geschikt voor windows 10?