Trust SPOTLIGHT WEBCAM PRO - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust SPOTLIGHT WEBCAM PRO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

0Henk0 24-01-2013
Geschreven voor: Trust SPOTLIGHT WEBCAM PRO

Ter vervanging van een niet goed werkende sweex webcam.

Installatie gaat makkelijk, alleen is het beeld ontzettend traag. Op de site van Trust zou die liggen aan openstaande programma's als bittorrent ofzo... maar de camera is niet snel genoeg..
Dus breng ik 'm meteen terug en koop geen 'goedkope' webcam meer... helaas

Op zoek naar een cam met 'live' beeld en geen 300ms vertraging.

Geen trust voor Trust

H.Houweling 30-10-2011
Geschreven voor: Trust SPOTLIGHT WEBCAM PRO

Had deze webcam gekocht voor de hogere resolutie,hier is niets van te merken.Het beeld is zelfs slechter als van mijn oude logitech VGA resolutie webcam .De kleuren zijn van mijn oude logitech mooier.Ik heb deze trust webcam op mijn laptop met vista en een desktop met xp geprobeerd en op beide een teleur stellend beeld.Ook is het niet handig om een aparte luidspreker te moeten inpluggen naast de usb aansluiting.Bij de desktop ging de microfoon rond zingen dit kreeg ik niet weg.

mariekeveldman 15-09-2011
Geschreven voor: Trust SPOTLIGHT WEBCAM PRO

heb deze webcam gekocht bij Quickspot. lekker snel geleverd. je sluit hem aan en werkt direct. beeldkwaliteit is ook heel goed. En voor de beste prijs natuurlijk.

marieke

Jelle S 05-08-2011
Geschreven voor: Trust SPOTLIGHT WEBCAM PRO

Deze webcam heeft heel mooi scherp beeld, als je hem binnen hebt kan je hem gewoon via usb aansluiten en dan doet ie het meteen.
Zeker een goede keus voor deze prijs.