Ewent EW1226

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Ewent EW1226 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Gaytan 16-11-2013
Geschreven voor: Ewent EW1226

De EW1226 gekocht voor mijn multi-OS systeem; iMac mini met dual-boot Ubuntu 13.10 en OSX met parallels!

Deze webcam is inderdaad compatible met zowel Ubuntu (13.10), OSX 10.9 (Mavericks) alsook Parallels (versie 9).
Ook binnen Windows 7 in Parallels doet de webcam het prima!

Hij geeft mooi widescreen / breedbeeld beeld; de ingebouwde microfoon doet het ook prima!

Voor mensen die een prima kwaliteit webcam zoeken is DIT 'de oplossing'!!
Binnen geen van de besturingssytemen hoeft iets geinstalleerd te worden; geen drivers, geen programma's; hij doet het 'zo'; out of the box!

Voor eur 26,- door Mediamarkt gratis thuisbezorgd!
Echt een mega fijn ding!

Beeldkwaliteit; prima! 720p breedbeeld
Gebruiksgemak; 10, je hoeft immers helemaal NIETS te installeren! Niet in Ubuntu, niet in OSX EN niet in Windows!
Installatie instructies: niet aanwezig; usb inpluggen, klaar!

zaqwsx 24-03-2014

Ik krijg geen beeld op m'n macbook OS X 10.9.2 Mavericks! Niet in Yahoo messenger. Niet in Photoboot wil niet opstarten, (blijft hangen met draaiende cirkel).

Dus begrijp ik niet waarom hij het bij jou wel doet.