Logitech HD Pro Webcam C920

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech HD Pro Webcam C920 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

A.v.d Broek 19-07-2020

Helder beeld

Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

Voor het gebruik van ZOOM en het contact houden met vrienden en kennissen zodat we samen de corona doorkomen .

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi om te zien
  • Helder en goed geluid

A.v.d Broek 30-03-2020

Duidelijk beeld weergaven

Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

Zocht een webcam die voldeed aan mijn wensen en dat was goed en duidelijk beeld en een goede geluidsweergaven

zado 29-06-2015
Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

als je webcam zoekt die enorm lichtgevoelig moet zijn moet je de logitech C920 kopen, onze vorige webcam daar moest het "grote"licht bij aan voor een bruikbaar beeld en zag je er grijs spookachtig uit. Deze Logitech C920 geeft een kleurrijk oergezonde look van je gezicht ook bij weinig licht. Het licht wat van je beeldscherm zelf afkomt is al ruim voldoende om op een afstand van 0.5 tot 1.0 meter een fraai vlijmscherp beeld te geven, Echt een aanrader deze C920

zado 29-06-2015
Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

enorme lichtgevoelige webcam die logitech C920, het licht van een kaars is al voldoende voor een bruikbaar beeld. Tevens zie je er kleurrijk en gezond uit ook wel zo belangrijk, niet dat vieze wit grijze schijn dooie beeld wat goedkope cams vaak geven. Echt een aanrader is stond versteld van de prestatie's van deze cam

Ferione 27-12-2014
Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

Gekocht via 4launch, nette en tijdige levering zoals altijd.

De webcam:
+ Simpel in gebruik, software installeren en plug en play!
+ Beeldkwaliteit behaalt de hedendaagse standaard.
+ Constructie voelt degelijk aan.
+ Stelt snel scherp.
+ Vergeleken met concurrenten één van de sterkste prijs/kwaliteit verhoudingen in het segment.

- Geeft de stem niet zo helder/crisp weer. Gezien de sublieme kwaliteit in beeld valt dit toch wel flink tegen. Heb je een headset of condensator mic dan raad ik die aan te gebruiken voor de audio.

Conclusie:
Sterke all-rounder. Je komt er in 99 van de 100 gevallen goed mee weg ongeacht de situatie. Voor vloggers raad ik wel een microfoon of headset aan om audio kwaliteit op hetzelfde niveau te brengen zoals het beeld.

Tmartens 26-02-2014
Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

+ Goed en zeer strak beeld.
+ Prettige en goede software erbij.
+ Waar voor zijn geld!
+ erg makkelijke neerzet houder, dus niet klemmen of schroeven aan je monitor.
+ Geschikt voor overview camera bij broadcast opname

- Het is een stereo opname camera, maar bij de opname lijkt het geen stereo maar een mengelmoes van stereo en mono

De D 02-07-2013
Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

Gebruik hem voor stop motion en simpele filmpjes.
Geweldige beeld kwaliteit.
Veel instel mogelijkheden achteradvanced option, en je kunt alles handmatig instellen als je wilt. Dat is essentieel voor stop motion, maar de automatische instellingen zijn zeker erg goed, witbalans scherpstellen etc.
Vindt het jammer dat hij tijdens het filmen, foto maken het beeld op de monitor niet groter is.
Maar dat geldt voor alle webcam software waar ik bekend mee ben. microfoon goed genoeg voor skype maar niet goed genoeg voor semi en professioneel gebruik. gebruik een behringer c1-u usb microfoon. Kan alleen digitaal zoomen maar dat geld voor bijna alle webcams. Volgends opgave scherpstellen tot 3 cm. ik kom tot 1 cm.

H Verhaaf 08-06-2013
Geschreven voor: Logitech HD Pro Webcam C920

Heb hier de logitech webcam C920 nu een paar dagen in mijn bezit.

Hij is mooi, niet al te groot, makkelijk instaleer baar en beter dan z'n voorgangers.

Beeld kwaliteit is heel goed, scherp, duidelijk, goed van kleur, hij stelt snel scherp en past zich goed aan.

Zelfs met weinig licht een zeer scherp en duidelijk beeld.

Het stereo geluid waar mee deze webcam op neemt, valt me iets tegen, heeft na mij idee weinig volume, geeft je stem wat donkerder weer.

Toch is dit weer een top webcam van logitech die zeer goed te gebruiken is.