Intex Metal Frame Pool (457 x 122)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Intex Metal Frame Pool (457 x 122) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

betsberg2 02-07-2009

Heerlijk waterplezier maar toch enkele minpunten. Dit is een zomerzwembad met inhoud van ongeveer 17 m3. Na de zomer dien je het (kostbare) water te laten weglopen. De diepte : 120 cm heeft als gevolg dat het water slechts zeer langzaam opwarmt. Je moet echt een hete zomer hebben - inclusief warme nachten - om ervan te kunnen genieten, tenminste als je niet over een verwarmingssysteem beschikt. Ik heb het zwembad nu (na 4 jaar) moeten wegdoen wegens talrijke lekken in de liner, met andere woorden in de folie. Ik vermoed echter dat deze te maken hebben met de winteropslag en meer bepaald het opplooien. De lekken situeren zich allemaal op de hoeken van de vouwen bij het dichtplooien. Soepel opplooien is de boodschap. Mits dagelijke controle van PH en Chloorgehalte, en een goed gebruik van de meegeleverde filterpomp, is het water gedurende het ganse seizoen perfect helder. Al bij al toch tevreden want ik heb mij een nieuw identiek bad gekocht maar één maatje kleiner in de hoogte (107 cm). Ik hoop dat het water daardoor sneller opwarmt. En een besparing van 3M3 water is ook mooi meegenomen.