Bestway 56241

Bestway Zwembad met stalen frame 259x170x61 cm 56403

Bestway Steel Pro Zwembad Passaat frame set rechthoek 300

Bestway Steel Pro Zwembad Passaat frame set rechthoek 300
Bekijk alle Waterspeelgoed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bestway 56241 op Kieskeurig.nl.

6,8

mofo 11-07-2013
  • Product jaar of meer in bezit

We hebben dit zwembad in 2011 gekocht. Na het gevuld te hebben in de zomer van 2011 bleek het zeil op verschillende plekken te lekken. We hebben toen een vervangend zeil van Bestway ontvangen (dat we dit jaar pas weer gebruikt hebben vanwege het weer) maar ook deze bleek op verschillende plekken te lekken. De klantenservice van Bestway wilde ons geen nieuw gratis zeil sturen omdat volgens hen de garantie verlopen zou zijn. Ze adviseerden ons een nieuw zeil op hun site te kopen voor een bedrag van 150,-. Voor een zwembad van 500,- is dit een bad wat niet aan de eisen voldeed! Nooit meer.

Eric523 23-05-2012

wij zijn tevreden met dit zwembad ruim 4 meter lang 122 cm hoog dan kun je ook nog een baantje zwemmen 2 Meter breed zodat ik voldoende plaats heb in mijn tuin om er langs te lopen!Dit kan niet met een rond zwembad van 4 meter wat ik anders graag had gebouwd.Filterpomp doet goed zijn werk en als je voldoende Chloor tabletten gebruikt,hoef je het water de hele zomer niet te verversen.trap,pomp,enz.wordt er allemaal standaard bijgeleverd.Het is een heerlijk zwembad voor ons gezin.
Hilamo 30-05-2012

Hi Eric

Wat zin de buitenmaten van de steunen, ik heb 470 cm beschikbaar en die 2 meter is geen probleem. Denk je dat het genoeg is..?
Groeten Robbert

alea 10-07-2013

Hoi,
we hebben nu ook een bestway met metalen frame. Helaas zijn de poten na 2 jaar gaan roesten. Daarom zaten we aan in Intex te denken, daarvan weten we dat de poten na 3 jaar nog niet roesten. Hoe zit dit bij jou zwembad? de maten zullen voor ons perfect zijn en de intex heeft deze maten niet.
Alvast bedankt.