Bestron DTP800 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DTP800 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

TrixK1 04-10-2022

Uitstekende waterkoker/theepot

Geschreven voor: Bestron DTP800 wit

Ik heb deze waterkoker/theepot inmiddels 8 jaar en ik gebruik hem meerdere malen per dag. Hij werkt nog steeds uitstekend.
Het water wordt niet heel snel warm maar dat vind ik geen probleem. Het water wordt wel heet genoeg.
Het enige nadeel vind ik dat de pot vrij zwaar is.

Pluspunten

• De lange levensduur
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• De pot is vrij zwaar

daan42. 23-01-2013
Geschreven voor: Bestron DTP800 wit

Ik dacht,'n leuk model met dubbelfunctie(theepot)en niet te groot.
Hij bleef te lang doorkoken en op een bepaald moment deed het verwarmingselememt niet meer,had er ook een voor mijn dochter en nichtje gekocht,want die waren weg van het model,ze zijn inmiddels allemaal ingeruild!!

kaatjeblij 29-06-2012
Geschreven voor: Bestron DTP800 wit

Vorige week deze waterkoker binnen gekregen.Ziet er ontzettend leuk uit! Helaas is het tuitje al afgebroken doordat ik de waterkoker van het plastic houder haalde en daardoor tegen de keukenmuur kwam. Is dus wel gevoelig!! Ook als je er thee in hebt gezet en je hebt geschonken, loopt er iets thee langs en hierdoor krijg je dus een ''bruine rand'' tussen de theepot en de plastic onderzetter. Niet veel, maar je ziet wel dat het niet meer wit is.

Conniedeponnie 19-02-2012
Geschreven voor: Bestron DTP800 wit

Heb sinds 1 week deze superleuke porseleinen waterkoker in huis. Tablet waar hij op staat is van plastic. Ik vindt het een heel leuk design, gezellig in de keuken. Maakt weinig tot geen herrie. Vindt ik prettig. Wel uitkijken met dopje, voorzichtig draaien om te verwijderen. En die kan warm worden na het koken! Als je een beetje voorzichtig doet kun je er denk ik heel lang plezier van hebben. En het oog wil ook wat daarom heb ik deze gekozen. Ik heb er geen spijt van!

Conniedeponnie 09-06-2012

Ben nu enkele maanden verder en de waterkoker doet het nog steeds super! Bovendien wil het oog ook wat. Ik ben er blij mee en de keuken ziet er meteen leuk uit. Een pronkstuk voor op mijn aanrecht, vrienden die op bezoek komen vinden hem ook mooi!

Theeleut1960 18-01-2012
Geschreven voor: Bestron DTP800 wit

Was op zoek naar een waterkoker die anders is dan andere en dat is deze zeker.
Te gebruiken als waterkoker maar ook als theepot ( hij is van porselein)
Snoer is vrij kort dus moet in de buurt staan van een stopcontact.
Kooksnelheid is gemiddeld, er zijn snellere modellen, maar ja, die vormgeving hè....
Niet geschikt voor hele grote theeleuten, want de inhoud is 0,8 L. Maar mijn ervaring is dat je meestal teveel water opzet.
Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar het geheel ziet er degelijk uit...
Kortom: een heel leuk apparaat dat goed past in een landelijke keuken.