Philips Daily Collection HD4646 wit - Reviews

Waterreservoir
1,50 liter
Materiaal behuizing
polypropyleen, ABS kunststof

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD4646 wit op Kieskeurig.nl.

reviewer1710 29-03-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Prima waterkoker, goede prijskwaliteitverhouding...ware het niet dat na iets meer dan een jaar de waterkoker het heeft begeven - er gebeurt simpelweg niets meer als je de knop indrukt. Wat er aan mankeert is vooralsnog onduidelijk, na een telefonisch Philips service desk onderhoud blijft vervolg van service uit.

Cindymj 23-07-2011

5,7
Ik dacht een leuke waterkoker op de kop getikt te hebben bij Blokker voor 24,95. Ik zag er eerst een van Braun voor 29,95 maar ging toch voor deze omdat ie goedkoper was. Thuis gekomen gelijk geprobeert en wat blijkt.... zo lek als een mandje.
Water sijpelt er langs onder uit, grote plas water op mijn aanrecht. Ik las net dat ie bij een aantal mensen na twee jaar ging lekken. Nou, mensen ik heb het record. Na 10 minuten lek!! Ik nu dus écht wel die Braun halen!

poppymieke 21-06-2010

6,3
Ik heb dit toestel net geen 2 jaar geleden aangeschaft en het werkte goed. Maar sinds gisteren lekt hij aan de onderkant. Blijkbaar sijpelt er water door tussen de verschillende componenten. Ik vind dat dat niet mag na een kleine 2 jaar...

Nathalie T. 09-09-2019

Functioneel toestel!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Zeer gebruiksvriendelijk toestel, water wamt snel en toestel is zeer makkelijk in onderhoud. Vroeger warmde ik thee op via microgolfoven. Spijt dat ik niet sneller deze beslissing heb genomen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HHJT 03-02-2015

De vorige waterkoker was 1,7 liter en had een metalen buitenkant. Aangezien deze het na een jaar of vijf begeven had, ging op zoek naar een nieuwe. Ik vond deze Philips bij Blokker voor €20. Voor mij dient een waterkoker enkel voor één ding: water koken. Functies als een temperatuur regelaar of een warmhouder doen er voor mij niet toe. De vorige waterkoker bleef met zijn mefalen buitenkant koeler en nam door diens verticale ontwerp minder plaats in op het aanrecht. Aan de andere kant is de Philips natuurlijk iets lichter. Ik kan er precies vijf grote mokken thee uithalen. Een klein puntje van kritiek: de Philips staat een beetje wankel op de houder maar het is niet zo erg dat de kan omvalt.

GWR 03-06-2008

Maakt enorm veel lawaai. Had dit niet verwacht van een Philips waterkoker. Had net zo goed weer een ketel van onbekend merk kunnen kopen die goedkoper was, muisstil en na een paar jaar door mijn eigen fout kapot is gegaan.

Adriba 08-07-2020

Al jaren plezier

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Dit is inmiddels onze derde maar we kopen altijd deze. Makkelijk in gebruik en schoon te maken (even aanzetten met azijn en klaar). Kortom: top!

Philipino10 21-10-2019

Waterkoker werkte niet

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Ik had een refurbished waterkoker gekocht maar die deed het niet. Direct uit te doos. Advies. Bij refurbished producten graag extra letten op of deze het wel doen. Ik vermoed dat er mensen zijn, die merken als het product het direct al niet doet ze het retour sturen en niet te reparatie. Want het laatste kost veel meer tijd. Duurt weken voordat het product weer terug is.

Mappie5 02-10-2019

fijne waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Mijn jongste dochter gebruikt zo'n waterkoker en is er erg tevreden mee. Dat is voor mij de reden geweest ook een waterkoker van Philips aan te schaffen. Mijn koker zit in een verhuisdoos tot nader order.

Mason1 18-09-2019

Degelijk product: doet wat verwacht wordt

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Een goede waterkoker.Ziet er goed uit.En is snel aan de kook.
Alleen jammer dat er geen controlelampje aanwezig is.Je kan niet zien of de waterkoker aan staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yves04 08-09-2019

Mooi toestel, snel en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Deze waterkoker heeft een handige antikalkfilter en is heel eenvoudig in gebruik. Het grote voordeel is dat de waterkoker het water snel aan de kook brengt, jammer genoeg beschikt het toestel niet over een lichtje waardoor je niet meteen kan zien als het water kookt.
Ik vind het ook positief dat je niet steeds de bovenklep moet openen om water toe te voegen, dat kan ook via de schenktuit. Bovendien is het toestel makkelijk om te reinigen.
Kortom, een toestel met een mooi design dat snel en makkelijk is in gebruik en onderhoud, een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MartinC 07-09-2019

Prima waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Ervaring na ongeveer een jaar gebruik:
Deze waterkoker heeft aan beide zijden een goed afleesbaar peilglas.
De kan schenkt goed, wordt niet te warm en ligt lekker in de hand.

ChiaraB 03-09-2019

Snelle waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Deze waterkoker is zeer makkelijk in gebruik. Je kunt hem makkelijk vullen. Het is handig dat je hem 360 graden kunt draaien. Zo kun je hem zonder zorgen neerzetten hoe je het wilt. Het handvat komt ook niet warm. Het water koken gaat snel en je krijgt helder water door de ingewerkte filter. Je kunt hem snel reinigen. Ook de kabel kun je mooi wegwerken. Zo blijf je een nette keuken behouden. Een top product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 03-09-2019

Gemakkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Is zeer makkelijk in gebruik en onderhoud. Het vullen gaat gemakkelijk via de teut en de inhoud is goed zichtbaar dus je warmt niet teveel op. Het opwarmen gaat snel en er is wainig kalkafzetting. Ik mis het lampje wel dat hij aanstaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

YoeriH 02-09-2019

Snel, eenvoudig, robuust.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Degelijke waterkoker. Doet vlot wat ie moet doen en is makkelijk te ontkalken (hoe snel dat dat nodig is hangt van de waterkwaliteit af). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-09-2019

Snelle waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Deze waterkoker kookt zijn maximale capaciteit in 3 minuten en 40 seconden. Handig afneembaar en draait rond zijn as. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michèle 02-09-2019

Uitstekende waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Gemakkelijk in gebruik, het water warmt zeer snel op en is eenvoudig om proper te maken. Zeer handig dat de waterkoker volledig kan ronddraaien zodat je deze gemakkelijk kan vastnemen en terugzetten. Goede prijs-kwaliteit. Enige minpunt is dat je geen lampje of dergelijke ziet branden als de waterkoker aanligt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Walter 02-09-2019

Handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

Handig en gebruik, handig in onderhoud, een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RGOE 04-02-2016

Goed product voor een leuke prijs.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

De volgende verbetering voor deze waterkoker zou kunnen zijn dat de aan-uit-knop niet meer bovenaan de handgreep zit.
Het vasthouden en tillen van een (gedeeltelijke) gevulde koker is moeilijker met de knop bovenop de greep.
Wanneer deze aan-uit-knop aan de onderste helft van de handgreep zit, dan kan men met een hand het gewicht beter handelen.
Succes !!

siep 28-12-2015

prima apparaat voor een acceptabele prijs

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 wit

onze eerste waterkoker was precies dezelfde als dat we nu weer gekocht hebben en dat betekent dus dat we met dit type zeer content zijn. Het is een betrouwbare en gemakkelijk bedienbare koker, die gemakkelijk is in gebruik en je verwarmt altijd de hoeveelheid water die je echt nodig hebt door de maataanduiding in de zijwand van het toestel (bij een ketel heb je altijd te veel of te weinig heet water en dus onnodig energieverlies).