AEG EWA3110 - Reviews

Waterniveau indicator

6,7

oakey_1973 18-03-2014 Product maand in bezit

5,7
Gekocht omdat de vormgeving mooi is, maar een miskoop. Dit type heeft namelijk een productiefout; het sluitingsmechanisme van het deksel hapert na enkele weken, waardoor het deksel niet meer dicht gaat en als het dicht is tijdens het koken openspringt. Dit levert gevaarlijke situaties op. Ik heb het apparaat bij de webwinkel kunnen omruilen voor een ander exemplaar, maar deze vertoont nu na enkele weken hetzelfde euvel. Van een merk als AEG verwachte ik van een waterkoker van €30 meer dan dit onbruikbare prul.

m.lembrechts 11-02-2014 Product maand in bezit

6,3
aeg waterkoker warmt snel op, model is oke ,maar het sluiten van het deksel is na een maand beginnen haperen ; het deksel springt open tijdens het koken met als gevolg hete waterspatten op de tafel of op uw hand rommel

gebruiksgemak is goed makkelijk te vullen 4sterren ; opwarmtijd 1.5 liter 4sterren , maakt wel veel lawaai tegen het kookpunt aan er zit precies een trommel in . de temperatuur aan de buitenkant van de waterkoker is warm tot heet ( mijn vorige waterkoker had dat probleem niet en bleef koud aan de buitenkant door een dubbele wand en maakte weinig lawaai CLATRONIC ) veiligheid 3 sterren . duurzaamheid ; het deksel met vergrendeling is als ge het goed bekijkt prullig gemaakt 2 sterren nu wil ik er nog iets aanvoegen ik heb namelijk op het duitse internet een review gevonden ( 2011 ) over het zelfde toestel en daar stond het zelfde probleem in van het deksel dat openspringt tijdens het koken welnu zijn we een klein twee jaar verder en dat probleem is nog niet opgelost door AEG ( mijn toestel is 6 weken oud ) ik ben in het verleden anders gewend geweest van AEG.

ilse7 23-01-2012 Product paar dagen in bezit

Deze waterkoker is door de duitse consumentebond als een van de beste getest. En dat is volgens mij terecht. Een royale vulopening, de koker ligt lekker in de hand, en het is een mooi design. En natuurlijk doet ie goed waar hij voor gemaakt is. Water koken.
De royale inhoud van 1,5 liter had wat mij betreft minder gemogen (wie gebruikt er nu 1,5 liter water in een keer?? In de meeste theepotten kan maar maximaal 1 liter!)maar alle waterkokers zijn tegenwoordig minimaal 1,5 liter, dus dat hebben we voor lief te nemen.