AEG EWA3110 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG EWA3110 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

oakey_1973 18-03-2014
Geschreven voor: AEG EWA3110 zwart

Gekocht omdat de vormgeving mooi is, maar een miskoop. Dit type heeft namelijk een productiefout; het sluitingsmechanisme van het deksel hapert na enkele weken, waardoor het deksel niet meer dicht gaat en als het dicht is tijdens het koken openspringt. Dit levert gevaarlijke situaties op. Ik heb het apparaat bij de webwinkel kunnen omruilen voor een ander exemplaar, maar deze vertoont nu na enkele weken hetzelfde euvel. Van een merk als AEG verwachte ik van een waterkoker van €30 meer dan dit onbruikbare prul.

ilse7 23-01-2012
Geschreven voor: AEG EWA3110 zwart

Deze waterkoker is door de duitse consumentebond als een van de beste getest. En dat is volgens mij terecht. Een royale vulopening, de koker ligt lekker in de hand, en het is een mooi design. En natuurlijk doet ie goed waar hij voor gemaakt is. Water koken.
De royale inhoud van 1,5 liter had wat mij betreft minder gemogen (wie gebruikt er nu 1,5 liter water in een keer?? In de meeste theepotten kan maar maximaal 1 liter!)maar alle waterkokers zijn tegenwoordig minimaal 1,5 liter, dus dat hebben we voor lief te nemen.