Bodum Bistro

• Slecht

Judith 10-12-2015
  • Product maand in bezit

3,3
Helaas, de eerste waterkoker deed het na 1 week niet meer (3x water gekookt, lampje defect, waterkoker werkt niet meer) en de nieuwe heeft het na 1 maand begeven; zelfde probleem, lampje in schakelaar defect en waterkoker werkt ook niet meer. Vorige week retour gezonden voor vervanging of reparatie; vandaag bericht gekregen dat het niet te repareren is, geld retour. Ik durf het een 3e keer niet te proberen :-(

alexknlvr 24-09-2012
  • Product half jaar in bezit

4,3
Ik ben helemaal niet tevreden met deze aankoop. In het begin al een keer mijn hand verbrand omdat er stoom aan de bovenkant uit het handvat kwam. Al vrij snel, moest ik ook moeite doen op de deksel te kunnen sluiten. Deze week viel de deksel er gewoon vanaf.
Ik probeer nu al een paar dagen Bodum te bellen, krijg alleen maar in gesprek.

Patricia020 17-02-2012
  • Product half jaar in bezit

4,7
Mooi waterkoker, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het duurt veel te lang voordat het water kookt (zelfs bij kleine hoeveelheden) en vervolgens moet je ook weer erg lang wachten voordat het apparaat besloten heeft dat ie zichzelf kan uitschakelen. En het ergste van alles: na nog geen 6 maanden is het apparaat al kapot. Voor mij nooit meer een Bodum!

Fralomojo 14-02-2012

5,3
Het duurt lang voor het water kookt en het duurt onnodig lang voor het apparaat zichzelf uitschakelt - dat laatste is niet bepaald duurzaam. Als het te lang duurt moet je toch wachten want met de hand uitschakelen kan niet, de betreffende knop schakelt alleen "aan"! Slecht doordacht apparaat!

natori 21-10-2011

Prachtig ontwerp, compact en strak. Maar helaas: eerste minpunt bij het uitpakken:voor 50 euro kon er geen knop die hem uitzet vanaf. Als je hem aanzet, moet je wachten totdat hij klaar is. Er zat nog wel een sticker op die zuinigheid aanprees. Tweede minpunt: ons exemplaar begon op te warmen zodra we de (lege) waterkoker op de sokkel zetten, en sloeg niet meer af. Toen het naar plastic begon te stinken, hebben we hem er maar af gehaald. Terug naar de winkel dus, en geld terug. Kan het tweede punt nog een fout van dit exemplaar zijn, het eerste punt vindt ik niet kunnen.