Philips Viva Collection HD4678 - Reviews

Inhoud
1,2 liter
Waterniveau indicator

Piet 24-03-2018

Mooi, temperatuuraanduiding voor verschillende dranken

Na uitkoken direct een thermometer erin gehangen om de schakeltemperaturen op te nemen.
Voor groene thee (daaiknop naar links) stopt de verwarming bij 76 graden Celsius.
Voor koffie (draaiknop naar boven) stopt de verwarming bij 95 graden Celsius.
Voor zwarte thee ( draaiknop naar rechts) stopt de verwarming bij 100 graden Celsius.
Prima produkt van Philips, ILOVEIT !!!

Pluspunten

• Sierlijk met vrolijke kleuren
  • Eenvoudig en overzichtelijk in gebruik
  • Lange levensduur, dus in verhouding niet duur!
  • Grote kalkzeef, vullen door tuit gaat prima

Minpunten

MaartjeO 16-06-2013

Ziet er mooi uit. En werkt heel erg goed. Heerlijk genieten van veel heerlijke kopjes thee.

Mooie kleur, een sieraad. En het water is snel heet, op de juiste temperatuur, ook voor groene thee. Er kan net genoeg water in om mijn twee thermosflessen te vullen als ik op stap ga. Kortom, ik ben heel erg blij met deze water koker!
Heerlijk genieten van heel veel heerlijke kopjes thee. (En choco, noedels, soep...)
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

paula737 09-04-2013

uitstekend

Even wennen aan de temp.regelaar voor groene thee, espresso of gewone thee, maar dat was gewoonde eerste keren. Maakt de speciale thee inderdaad zachter van smaak en de espresso had ook de juiste temperatuur. Kortom een uitstekende vervanging voor mijn oude waterkoker.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl