Russell Hobbs Legacy zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Legacy zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

A. Wind 10-03-2020

2.5 jaar geleden gekocht en hij gaat roesten

Deze waterkoker ziet er goed uit en hij doet wat hij moet doen maar na 2.5 jaar verschenen er roestplekjes in de tuit ik heb hier twee mailtjes over dit probleem aan Russell&Hobbs gestuurd maar helaas geen garantie meer ondanks dat dit een roestvaste waterkoker zou moeten zijn.
Heb intussen een nieuwe waterkoker gekocht maar dus geen Russell&Hobbs, ik raad deze waterkoker dus niet aan.

Minpunten

• roest na 2 jaar

Frank 25-02-2018

Ziet er goed uit

Hele mooie water koker voor op het aanrecht.
Ziet er goed uit. Doet zijn werk goed. Maakt wel wat geluid.
Alleen helaas al na ca 3 jaar werkt de automatische afslag niet meer. Toch balen. Zo goedkoop zijn ze niet.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Kookt snel
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Levensduur

D 24-09-2017

Best reviewed??? Of er een trein langsraast!

Waterkoker weggegeven, doet wat het moet doen maar maakt een herrie! Voor iemand met een open keuken niet aan te bevelen.
Onze 15 jaar oude Siemens ( porsche design) had het begeven die je bijna niet hoorde.
Nu een Stelton (Emma) aangeschaft die ook bij geruisloos is. Aankoop erg duur maar dan heb je wat.

Lammens 31-01-2017

prachtig design, snel heet water

Deze waterkoker staat mooi op het aanrecht.
Schenkt heerlijk én een zeer prettige bijkomstigheid; het water is snel heet.
Ik heb hem nu anderhalve maand en al intensief gebruikt. Wij zijn heel tevreden!

Marian 22-12-2016

Mooi design, met afneembaar deksel, zeer gebruiksvriendelijk

Een mooi sieraad op het aanrecht dat aan al onze verwachtingen voldoet, de waterkoker kan ronddraaien op de voet, kookt het water snel, schenkt prettig en heeft een uitneembaar filter

Pluspunten

• draaibaar op voet
  • uitneembaar filter
  • afneembaar deksel

Kees de ron 21-12-2016

Waterkoker

Een leuke retro waterkoker van alle gemaken die ook als je maar 1 kopje wil koken dat kan zodat je niet altijd een volle kan moet koken

Matheus 11-12-2016

Mooi design

Een mooie vorm en mooie kleur.
Eye-catcher in de keuken!
Het water wordt heel snel en prima opgewarmd!

Spar 01-07-2016

Fraai vormgegeven

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Praktisch in gebruik en ook nog heel stijlvol. Bovendien is de waterkoker heel makkelijk schoon te maken door zin roestvrijstale omhuizing.

J 30-06-2016

Mooie, fijne waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Staat erg mooi op het aanrecht. Werkt goed. Het enige dat onhandig is, is dat je de deksel er helemaal af moet halen om het water te kunnen bijvullen. En als het water net gekookt heeft, is deze deksel erg heet.
Ongeveer een half uur nadat het water heeft gekookt, klinkt er ineens een 'ping' geluid, we weten niet hoe dit komt.

Tineke 29-06-2016

Mooie waterkoker

Deze waterkoker ziet er echt mooi uit!
Het water is snel heet, ook handig dat je de hoeveelheid water voor een, twee of drie kopjes kan aflezen aan de hand van de rode schaalindeling aan de binnenkant. Het geluid van de waterkoker is niet veel meer of minder dan mijn oude waterkoker.

Hetty 18-06-2016

Handige en mooie waterkoker

Prachtig design! Handig in gebruik en mogelijkheid voor 1-2-3 kopjes heet water. Is dus ook handig voor het zetten van bv. 2 kopjes thee. Tevens energiezuinig.

Fam de Boer 15-06-2016

Een erg mooie en opvallende verschijning voor in huis.

Wij bezitten de Russell Hobbs Legacy in de kleur Rood en we zijn erg blij met deze aankoop. Niet omdat deze binnen no-time 1,2 of 3 koppen thee zet, maar ook omdat deze mooie waterkoker een opvallende verschijning is in onze keuken. Echt een aanrader dus.

Bart 15-06-2016

Mooi design, fijne werking

De waterkoker hebben wij in de eerste instantie gekocht om zijn mooie design. Over de functionaliteit is daarnaast zeer goed nagedacht, met het extra grote handvat om de waterkoker heen. De indicatie in de waterkoker geeft zeer handig aan, hoeveel water er nodig is voor het aantal kopjes heet water. Al met al dus een mooie waterkoker die nog goed werkt ook. Wij zijn dik tevreden en raden het product zeker aan!

Diarto 15-06-2016

Mooi ontwerp!

Mooi ontwerp, mooie diepe kleur ook! Ik moest zelf wennen aan het handvat, het ziet er in eerste oogopslag nogal vreemd uit, maar schenkt heerlijk.
Verder is het een prettige waterkoker. Ik vind wel het geluidsniveau te hoog voor een waterkoker uit dit duurdere segment.

Jolanda Brouwer 13-06-2016

Russell Hobbs Waterkoker

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe waterkoker, de grote vulopening bij de tuit, 1, 2 of 3 mokken thee in een mum van tijd klaar en blijft lang warm. Energiezuinig en een blikvanger voor in de keuken, zeer tevreden met mijn aankoop! (het was liefde op het eerste gezicht door de vorm en de kleur en telkens als ik mijn keuken in loop ben ik zeer blij met deze aankoop).

Anita Hestens 11-06-2016

Omdat ik de waterkoker nog maar kort in huis heb, kan ik niets zeggen over de duurzaamheid. De waterkoker heeft een mooi design en opvallend rode kleur. Daar ben ik voor gevallen.

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik omdat ik eerder ook zo'n soort waterkoker heb gehad. Deze kleur is anders en staat heel apart in mijn keuken. Verder is hij heel praktisch. De deksel gaat er makkelijk vanaf om te vullen. Je hoort een klik als het water kookt. Ik hoop dat deze duurzamer is dan de vorige die nog geen 3 jaar mee ging.

Bart 28-05-2016

Mooi apparaat, prima kwaliteit

Mooi apparaat, prima kwaliteit. Staat mooi op het aanrecht en functioneerd uitstekend. Zorgt voor snel en veilig kokend water

wds1 25-05-2016

Russel Hobbs Waterkoker

Het design viel gelijk op. Een blits ding. Mooi robuust handvat. Hij kookt als een malle. Het water lijkt zelfs beter te smaken.

Hengelo 24-05-2016

Mooie waterkoker

Een mooie aanwinst voor onze keuken. Ziet echt prachtig uit. Hoelang gaat die mee, weten we niet, maar het ziet wel degelijk uit.

Handige handvat, je kan op verschillende manieren vasthouden en inschenken. De kleur rood vinden we geweldig.

W Bossenbroek 22-05-2016

Uniek waterkoker

Geweldig! De kleur past mooi bij Boerenbont servies. Vorm van waterkoker is apart. Gemakkelijk van binnen in hoeveel kopjes water kan ik het gebruiken.

HenM kitchen 22-05-2016

Mooie design waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

De waterkoker ziet er fraai uit.
Een aanwinst voor de keuken.
Maakt wel iets meer lawaai dan onze vorige waterkoker.

wilma 21-05-2016

prachtige waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Een heel mooi design en met zijn 1,7 liter inhoud een praktische en mooie waterkoker die gezien mag worden.
In de waterkoker zitten rode maatgeving voor 1, 2 of 3 kopjes, verder is deze snel op temperatuur, tot nu toe nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Iris de hanen 21-05-2016

Mooie jongen

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Prettige snelwerkendewaterkoker met een grote inhoud. En heb je wat minder warm water nodig zitten er handige maatjes in VOO 12 of 3 kopjes. Verder ziet hij er prachtig ui en misstaat niet op het aanrecht

A van der Kooi 20-05-2016

Mooie en goede waterkoker

Is door zijn kleur en vormgeving een opvallende verschijning in de keuken. Heeft een mooi design waardoor je hem ook gerust op je aanrecht kan laten staan.

Maar belangrijker natuurlijk is of hij zijn werk ook goed doet. Heb hem nu een paar dagen maar tot nu toe kookt hij het water snel en heeft hij hierbij ook niet teveel lawaai. En ook handig is de ronde plaat waar je hem op plaatst, hierdoor kun je hem in elke positie kunt terugplaatsen.

Over de duurzaamheid valt nu nog weinig te zeggen, maar bevalt tot nu toe zeer goed.

Cato 20-05-2016

Een aanwinst op het aanrecht

Geschreven voor: Russell Hobbs Legacy rvs

Mooie uitstraling, snel warm water, peil om 1 kopje te verwarmen is voor mij wat moeilijk te zien, gebruik gefilterd water en nog geen kalkaanslag te zien