Philips Daily Collection HD4646 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD4646 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

leonie nijssen 23-12-2020

philips waterkoker

deze waterkoker gaat steeds lekken ,aan de onderkant. ik zou dit product niet aanbevelen en voor een ander product kiezen.

Cindy2804 03-09-2015

Fijne waterkoker voor prima prijs (€24,95). Vond wel dat hij lawaai maakte en dat bij te schenken het hete water er wat snel uitspatte. Ik schrijf ook vond, want sinds gisteravond deed hij in1x niks meer. Vanochtend weer geprobeerd, maar hij tikt alleen en verder niets. Kapot dus en dat na 3 jaar. Vind hem dus niet echt duurzaam en ga op zoek naar een andere, maar geen Philips meer.

Gert de Goede 05-02-2015

Lelijke, maar goede en goedkope waterkoker. Het water is snel opgewarmd, dus hij doet waar hij voor bedoeld is.

HHJT 03-02-2015

De vorige waterkoker was 1,7 liter en had een metalen buitenkant. Aangezien deze het na een jaar of vijf begeven had, ging op zoek naar een nieuwe. Ik vond deze Philips bij Blokker voor €20. Voor mij dient een waterkoker enkel voor één ding: water koken. Functies als een temperatuur regelaar of een warmhouder doen er voor mij niet toe. De vorige waterkoker bleef met zijn mefalen buitenkant koeler en nam door diens verticale ontwerp minder plaats in op het aanrecht. Aan de andere kant is de Philips natuurlijk iets lichter. Ik kan er precies vijf grote mokken thee uithalen. Een klein puntje van kritiek: de Philips staat een beetje wankel op de houder maar het is niet zo erg dat de kan omvalt.

Mark van Vlerken 19-02-2014

Waterkoker 3 jaar in bezit gehad. Nu is hij helaas aan het lekken via de bodem. Werkte fijn en zag er mooi uit.

jpsigmond 02-07-2014

Mocht het niet via de garantie lukken, dan is de kans groot dat je hem zelf relatief makkelijk kan repareren dmv verwijderen van kalkaanslag. Zie deze praktische website:

Lubben 22-02-2014

Ja, na contact met de klantenservice de waterkoker opgestuurd en na 2 weken een nieuwe toegestuurd gekregen.

Mark van Vlerken 21-02-2014

Oke, dat is goed nieuws. Moet ik gewoon contact opnemen met de klantenservice van Philips?

Lubben 20-02-2014

Bij ons begon het lekken bij de bodem na 2 jaar en na de garantieperiode. Na contact met Philips toch een nieuwe gekregen. Prima service dus!

Lubben 17-12-2013

Mooie waterkoker met een ruime inhoud en een mooie vormgeving. We hebben de waterkoker nu precies 2 jaar en 2 dagen in bezit en hij lekt nu aan de onderzijde, het water sijpelt er gewoon uit en we ontkalken toch volgens de voorschriften. Dit is de tweede koker van Philips die is gaan lekken.

mysterialj 29-05-2013

Heb deze waterkoker sinds 2007 en maak er dagelijks gebruik van.
De waterkoker is inmiddels zes jaar oud en nog steeds niet aan vervanging toe.

reviewer1710 29-03-2013

Prima waterkoker, goede prijskwaliteitverhouding...ware het niet dat na iets meer dan een jaar de waterkoker het heeft begeven - er gebeurt simpelweg niets meer als je de knop indrukt. Wat er aan mankeert is vooralsnog onduidelijk, na een telefonisch Philips service desk onderhoud blijft vervolg van service uit.

Grobbetrol 18-06-2012

Had dit model gekocht, omdat mijn vorige philips waterkoker na 2 jaar was gaan lekken. Deze nu dus ook. Waardeloos, vroeger stond Philips voor kwaliteit, maar tegenwoordig doen ze daar kennelijk niet meer aan. Ik stap over op een ander merk.

Officiele reactie van Philips Nederland 25-06-2012

Beste Grobbetrol, bedankt voor uw review! Goed dat u aangeeft dat uw waterkoker is gaan lekken, dit zou uiteraard niet mogen!

Wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft? Aan de hand van het serienummer kan er bepaald worden of u nog garantie heeft, indien dit het geval is kan er direct een passende oplossing aangeboden worden.

Philips Webcare

Gertjannnn 19-12-2011

Na vier jaar trouwe dienst is vorig jaar deze waterkoker kapot gegaan na een vrije val van het aanrecht. Hij beviel goed en was inmiddels een stuk goedkoper geworden (eerste was zo'n 40 euro) en daarom weer voor deze gekozen.

Ook deze bevalt weer prima.

Cindymj 23-07-2011

Ik dacht een leuke waterkoker op de kop getikt te hebben bij Blokker voor 24,95. Ik zag er eerst een van Braun voor 29,95 maar ging toch voor deze omdat ie goedkoper was. Thuis gekomen gelijk geprobeert en wat blijkt.... zo lek als een mandje.
Water sijpelt er langs onder uit, grote plas water op mijn aanrecht. Ik las net dat ie bij een aantal mensen na twee jaar ging lekken. Nou, mensen ik heb het record. Na 10 minuten lek!! Ik nu dus écht wel die Braun halen!

waterkoker12 28-04-2011

Deze waterkoker doet het goed, maar is bij ons na twee jaar lek geraakt aan de onderzijde.

Daniellev 20-03-2011

Had deze waterkoker 2 jaar en deze ging toen spontaan aan en ook niet meer vanzelf uit. 3 dagen geleden dezelfde gekocht; is nu al kapot. Gaat niet vanzelf uit wanneer het water kookt. Had de muur + keukenkast vol condens.

Bakker1972 10-08-2010

Hele goede waterkoker, snel, praktisch op te bergen, kan alle kanten opdraaien.
Water is zeer snel warm.

bakker72 06-01-2012

Heb hem nog steeds in mijn bezit, inmiddels al weer bijna jaar dus en nog steeds in prima staat!

poppymieke 21-06-2010

Ik heb dit toestel net geen 2 jaar geleden aangeschaft en het werkte goed. Maar sinds gisteren lekt hij aan de onderkant. Blijkbaar sijpelt er water door tussen de verschillende componenten. Ik vind dat dat niet mag na een kleine 2 jaar...

yvonne1959 09-06-2010

Leuke prijs deze waterkoker.
Is licht, verwarmt snel, wordt niet bloed heet aan de buitenkant.
Echter ik kan boven horen dat mijn waterkoker aan staat. Ik vindt dit geen probleem.

LauraRoest 20-07-2009

Prima waterkoker, het water kookt snel. Inderdaad is het handig dat de ketel 360 graden kan draaien. Echter, erg snel kapot. De ketel lekt, net twee jaar na aanschaf dus de garantie is verlopen.

Rudy No.1 13-09-2008

Goede waterkoker. Vergeleken bij mijn vorige waterkoker (ook Philips) is deze lichter van gewicht en lekker simpel in uitvoering. Een zeer grote plus is het 360 graden draaibaar plateau waarop de waterkoker staat. Het apparaat doet z'n werk snel. Alleen een beetje veel geluid tijdens het kookproces.

GWR 03-06-2008

Maakt enorm veel lawaai. Had dit niet verwacht van een Philips waterkoker. Had net zo goed weer een ketel van onbekend merk kunnen kopen die goedkoper was, muisstil en na een paar jaar door mijn eigen fout kapot is gegaan.

westerwester 22-02-2008

Perfecte waterkoker, hij is snel maakt weinig herrie en wordt tenminste niet kokend heet. Ik had eerst een roestvrijstale uitvoering gekocht ook van Philips maar dat was een onding; te zwaar en werd kokenheet heel gevaarlijk. Toen deze gekocht, erg voordelig. ik ben er super tevreden mee, een aanrader dus.