De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HWD722 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

annefien van eck 28-03-2023

bevalt prima

Geschreven voor: Inventum HWD722

Prima product , vooral handig voor 1 kop theewater per keer , de prijs is okee in verband met de kwaliteit .

Pluspunten

• ook geschikt voor mensen met een beperking

s 14-03-2023

Heet waterdispenser

Geschreven voor: Inventum HWD722

Erg fijn apparaat. Je heb in enkele sec kopje thee.
Persoonlijk vind ik dat de watertank er niet goed afgaat.
Dus vullen hem nu met een waterfles.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • vlug heet water

Minpunten

• vulbak gaat er niet makkelijk af

c***********@g******** 11-02-2023

Superhandig

Geschreven voor: Inventum HWD722

Superhandig en lekker snel heet water en daarbij is het ook een mooi apparaat in je keuken

Pluspunten

• Lekker snel en handig

s**********@i********* 03-01-2023

Zeker aan te bevelen

Snel en simpel je thee.
Simpele gebruiksaanwijzing . Prijs, kwaliteit subliem en ook nog energiebesparend

Pluspunten

• Snel
  • Energiebesparend

m*************@h********** 14-12-2022

Handig apparaat!

Geschreven voor: Inventum HWD722

Ideaal apparaat! Snel een warme kop thee. Gebruikt niet meer dan nodig. Een goede vervanger voor de waterkoker en zuiniger in gebruik.

h*******@h******** 25-10-2022

Ongekend genot van een bakkie duurzaamheid.

Geschreven voor: Inventum HWD722

Onverwachts op deze aankoop gekomen. Techniek en veelzijdigheid in temperatuur van het water zijn ongekend.
Bediening zeer eenvoudig en de smaak van het water zeer verrassend.
In luttele seconden een heerlijk bakkie thee, bouillon of chocolademelk.
En volgens de referentie een besparing van 40% in energie. in deze tijden van energieprijzen en voor de duurzaamheid in de toekomst ook zeer welkom.
Inventum ga zo door!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • veelzijdigheid
  • energiebesparing

Corriena 06-10-2022

Super apparaat

Geschreven voor: Inventum HWD722

Heel fijn apparaat! Snel en op goede temperatuur. Nooit meer lang wachten tot het water kookt .Echt een aanrader!!!

Didi 13-01-2022

Aanrader

Geschreven voor: Inventum HWD722

Voor het eerst gekozen voor een heetwaterdispenser van Inventum i.p.v een waterkoker. Wat een superfijn apparaat. Werkt snel, handig en veilig en maakt lekkere kopjes thee. Vanwege artrose in mijn handen ook heel fijn geen zware waterkokers meer tillen. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Snel, veilig, makkelijk, handig

t***@s*********** 03-11-2021

bevalt heel goed een aanrader.

Geschreven voor: Inventum HWD722

Geweldig apparaat, vooral het gemak in paar seconden een kop of liter heet water.

Pluspunten

• geweldig apparaat

n*******@t******* 26-10-2021

Bevalt goed, maar heeft ook minpunten

Geschreven voor: Inventum HWD722

Fijn apparaat. Goed in te stellen. Jammer dat na regelmatig gebruik de aan-/uit schakelaar steeds minder soepel gaat.

kitty 24-10-2021

Is een leuk apparaat maar voor mij geen aanrader

Geschreven voor: Inventum HWD722

ik heb de waterdispenser gekocht met het vooruitzicht er lang plezier van te hebben, maar helaas de 1e keer begon het apparaat te lekken na een paar maaanden, dit werd keurig opgelost met een nieuw apparaat, daar heb ik ook maar kort van mogen genieten net voor de afloop van de garantie bleef het aan/uitzet lampje hangen ook daar heb ik een nieuwe apparaat voor gehad nu weer hetzelfde euvel als het 1e apparaat .....dit apparaat lekt ook helaas. Dus mijn plezier van het gemak van thee zetten is weg. Nu weer opzoek naar goed werkend apparaat.

Pluspunten

• leuk aanzien

Minpunten

• je moet er bij bij blijven zit geen stop p
  • snel stuk

J.M. Boons 09-10-2021

duur en onverkriijgbaar filter maakt het een miskoop

Geschreven voor: Inventum HWD722

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Hoogste temperatuur is voor onmiddellijk gebruik handig, maar 5 minuten je thee laten staan geeft lauwe thee.
Groot minpunt is dat het apparaat niet vanzelf stopt. Dat heeft al tot enig waterballet geleid.
helemaal waardeloos is dat de filters behorend bij het apparaat maar een korte levensduur hebben. na 3-6 maanden moet het vervangen worden, kosten bijna 24 euro, dus dat in verhouding tot de kostprijs is wel exorbitant. Dat de filters in heel Nederland bijna een jaar onverkrijgbaar waren maakt het helemaal een miskoop. Niet vanwege het apparaat, maar vanwege het bijbehorende filter.

Pluspunten

• simpel
  • handig

Minpunten

• levensduur filter
  • exorbitante prijs filter

Henk de Vrede 16-01-2021

Afgeschreven

Geschreven voor: Inventum HWD722

Helaas hebben we onze dispenser vandaag, na ongeveer 1 jaar, weg gedaan. Tijdens het gebruik hoort het controlelampje groen op te lichten, maar de laatste dagen begon dat steeds meer te wisselen tussen rood en groen, waarbij de waterafgifte iedere keer verminderde. Tenslotte bleef het lampje rood en kwam er geen water meer. Ontkalken heeft ook niet geholpen. Misschien had het apparaat nog gerepareerd kunnen worden, maar dan zit je een tijd zonder, geeft altijd gezeur en dat alles voor € 59,--. Bovendien brak ook nog het draaipuntje van het klepje af. Einde verhaal dus. We gaan wel nu voor een high end apparaat, want dat is de Inventum zeker niet.

Pluspunten

• Snel en goede temp.
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen vaste hoeveelheid water in te stellen
  • Voelt en is erg plastic-achtig
  • Niet duurzaam
Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 18-01-2021

Beste Henk,

Wat vervelend om te lezen dat de heetwaterdispenser na een jaar niet meer naar behoren werkt. Wist u dat we standaard 2 jaar fabrieksgarantie geven op dit apparaat? Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing voor het probleem. Daarvoor kunt u het beste per e-mail contact opnemen met onze afdeling service: service@inventum.eu, maar bellen kan ook naar 088-4583688. Onze collega's helpen u graag!

Team Inventum

Miranda 07-01-2021

Snel heet water

Geschreven voor: Inventum HWD722

Super apparaat, mooi design voor in de keuken. Makkelijk in gebruik en energie zuinig! Kortom snel heet water, grote watertank met waterfilter! Alleen jammer dat de sticker bovenop het klepje moeilijk te verwijderen was, moest er helaas met agressief spul op om het enigzins te verwijderen. Maar dat doet het product er verder niet aan af.

Mones 28-11-2020

Heetwaterdispenser top uitvinding!

Geschreven voor: Inventum HWD722

net gekocht , nu al super blij mee. Na het doorspoelen lekker kopje hete thee in een mum van tijd klaar....superuitvinding.

Pluspunten

• heet water

Minpunten

• water komt er niet zo snel uit

Heetwaterdispenser 08-11-2020
  • Product gekregen

Heetwaterdispenser Inventum

Geschreven voor: Inventum HWD722

Ik vind het een erg fijn product. Werkt goed, beschrijving heel duidelijk, makkelijk in gebruik, mooi apparaat.
Een tipje: water mag er voor mij wat sneller uitlopen, maar is zeker geen minpunt.

L. Hamacher 09-08-2020

Praktisch, plaats besparend en gemakkelijk

Geschreven voor: Inventum HWD722

Werkt prima en gemakkelijk. In verhouding niet te duur , normaal heb je een koffiezetapparaat of met pads/cups nodig en ook nog een waterkoker. Dus plaats besparend.

Pluspunten

• plaats besparend
  • mooi design

J.Koershuis 11-07-2020

heetwater dispencer Inventum HWD722 zwart

Geschreven voor: Inventum HWD722

Er zijn andere die zijn goedkoper maar hebben een vaste water tank deze een afneembare tank . En ik ben zeer tevreden met produkten van inventum heb namelijk ook al de stofzuiger- rijstkoker en broodbakmachine

Pluspunten

• niet te groot
  • stil

Minpunten

• geen

Corrie van Gils 10-01-2020

heel mooi uitstraling in de keuken

Geschreven voor: Inventum HWD722

de regelbaare tempertuur en werkt heel goed we hadden eerst een tefal maar deze is beter mooier van vorm

Pluspunten

• de regelbaare temperatuur
  • het model mooie uitstraling

Minpunten

• die zijn er niet

Ben Beijer 04-09-2019

wat kunnen ze toch veel tegenwoordig

Geschreven voor: Inventum HWD722

'wat kunnen ze toch veel tegenwoordig'. dat zou mijn moeder gezegd hebben als zij de Inventum heet waterdispencer had gezien. Zou wat voor mijn vader geweest zijn want volgens Ma kon hij nog geen water koken. met de Inventum HWD722 was hem dat zeker wel gelukt. Wij kunnen de heet waterdespencer HWD722 warm, wat heet op elk instelbare temperatuur aanbevelen.. mooie vormgeving, en in 5 seconden warm water . top product .

Pluspunten

• werkt eenvoudig
  • mooi design

Minpunten

• geen kunnen vinden

Cindy 14-08-2019

Makkelijk in gebruik, kopje thee staat snel klaar.

Geschreven voor: Inventum HWD722

Ik vind de heetwaterdispenser een super praktisch en makkelijk apparaat. Je hoeft weinig handelingen uit te voeren voor een kopje heet water. En je hebt een groot watertank van 2,2L waardoor je niet na 1a2 koppen thee weer hoeft te vullen. Ik heb gekozen voor de inventum heetwaterdispenser omdat ik snel een kopje thee voor me wil hebben staan, en Niet eerst op de water koker hoef te wachten. Nu is het kopje er onder.. aan en je hebt een kopje goed heet water! Ik ben er erg te vrede over. Ik wil niet anders.

Pluspunten

• Snel kop heet water
  • Makkelijk in gebruik

Moon 26-06-2019

Vormgeving is mooi maar...

Geschreven voor: Inventum HWD722

Na ruim 4 mnd gebruik komen de barsten. Kwa vormgeving mooi strak. Echter wat er bij de koop niet is verteld dat de filter ongeveer €25,95 en dat je die toch minimaal 3* per jaar moet
Vervolgens heeft de aan/uit knop het begeven. Na openen blijkt dat er schroefjes in zitten die verroesten!!! En de plastick ringen zijn verschoven.
Heeeel erg jammer. Vindt dit dus echt niet kunnen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiks gemak
  • Efficient

Minpunten

• Kwaliteit matriaal slecht
  • Temperatuurmeter werkt niet goed
  • Schroeven die roesten?
  • Waterfilter minimaal 3* perjaar vervangen
  • Waterfilter kosten minimaal €80 pj.
HansPetrie 30-12-2020

Filter eruit halen en het waterfilter bij de action halen. De patronen kosten 2,50 per stuk en er zit precies het zelfde in als in de orginele. Eens per maand een patroon van 2,50. Het zijn dezelfde patronen als Brita

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 09-07-2019

Beste Moon,

Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de heet waterdispenser. De filters zijn om het water te filteren en te zorgen dat de kalk uit het water wordt gefilterd en niet aan de binnenkant van de onderdelen gaat zitten. Afhankelijk van de hardheid van het water dient u de filter te vervangen.

U heeft 2 jaar garantie op de heet waterdispenser echter zoals aangegeven vervalt de garantie op het moment dat het apparaat wordt geopend. Echter wil onze service afdeling naar de klacht kijken. Je mag een e-mail sturen naar service@inventum.eu met de klachtomschrijving, een kopie van het aankoopbewijs en enkele foto’s van de klacht.

Groeten Team Inventum.

Moon 08-03-2019

Mooi disign

Geschreven voor: Inventum HWD722

Uiterlijk en praktisch. Wat mij aanspreekt is dat je alleen voor 1 kopje thee water kookt en niet de hele bak met water kookt.

Pluspunten

• Economisch
  • Direkt warm water
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Temperatuur niet degelijk
  • Neemt wel plek in

T. Pijnappels 31-10-2018

Mooi en gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Inventum HWD722

Oude heetwaterdispenser ging kapot en kon niet meer gerepareerd worden, lang gezocht tot dat we bij Expert te Oss deze zage staan en gelijk gekocht, nu gooie we geen warmwater meer weg. Bedankt.