Tristar WK-3375 Glazen waterkoker met LED en thermostaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar WK-3375 Glazen waterkoker met LED en thermostaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saskia 13-08-2017

Leuke waterkoker. Lichtjes in verschillende kleuren ziet er ook leuk uit.
Na een week al de eerste kalkaanslag op de bodem en na 2 maanden gaat de deksel stuk waarschijnlijk door de warmte van de stoom.
Nu is inmiddels de 2e in een half jaar stuk. Dus wij gaan kijken naar een andere waterkoker!

Pluspunten

• Mooie verlichting
  • Slaat zelf af
  • Mogelijkheid om de temperatuur in de stellen.

Minpunten

• Heel snel kalkaanslag
  • Deksel gaat stuk door de hitte van de stoom.
  • Deksel gaat lastig open

ddalsem 15-06-2017

waterkoker Tristar WK-3375

Deze water koker is ideaal .Er zit ledlicht in ,maar je kunt ook zelf de temperatuur zetten.
Hoe makkelijk is dat. niet te warm niet te koud .En gewoon laten koken.
Ook als beste gekozen .

Mats 08-05-2017

Grote inhoud en moderne uitstraling

Deze waterkoker heeft een moderne uitstraling, de glazen kan en de led verlichting maakt het net iets anders dan de andere waterkokers.

Ook de grote inhoud van 1.8 L is fijn wanneer er visite is. De waterkoker voldoet verder aan al mijn eisen, handig dat de temperatuur instelbaar is!

Pluspunten

• Instelbare temperatuur

Henk 06-05-2017

Mooi design

Waterkoker ligt lekker in de hand ( man) . Ideaal met verschillende warmte instellingen. Grote inhoud. Mooi om te zien

Anja 28-08-2017

Nog steeds content ermee.

Maaike 02-05-2017

Hippe, niet standaard waterkoker

De waterkoker heeft 1,8l inhoud waardoor je makkelijk veel ineens kan maken. Door de verschillende standen kun je de thee op verschillende manier drinken, dit is beschreven in de gebruiksaanwijzing. Nooit geweten dat thee veel lekkerder is op een geschikte temperatuur! Dat vind ik een leuke toevoeging. Ziet er verder modern uit.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Grote inhoud

Minpunten

• Je ziet altijd de condens aangezien het glas is

Jurre 25-04-2017

Snelle waterkoker

Ik ben erg tevreden over de waterkoker. Met de verschillende standen is het water snel op de gewenste temperatuur. Sneller dan ik gewend ben van andere waterkokers.
Daarnaast heeft de koker een grote watercapaciteit van 1,8 liter, dit is voor mij meer dan genoeg.

Minpunt: De LED-kleuren voegen weinig toe. De kleur is de stand van de gewenste kleur, niet de kleur van de actuele stand. Heeft geen invloed op de kwaliteit.

Pluspunten

• Verschillende temperatuurstanden
  • Snel
  • Grote capaciteit

Minpunten

• LED-kleuren weinig meerwaarde

Van Dijk 15-04-2017

Moderne waterkoker als onderdeel van je keuken

Voor ons keukeneiland zochten we een moderne, mooi uitziende waterkoker, die blijvend op ons aanrechtblad kon staan, zonder dat het storend was. Door het strakke design en verschillende led kleuren past 'ie er mooi bij. Ook in te stellen op verschillende temperaturen om je thee optimaal te laten smaken, aanrader!

Pluspunten

• Led kleuren
  • Verschillende temperaturen
  • Modern design