Philips Daily Collection HD9349 titanium - Reviews

Waterreservoir
1,00 liter
Materiaal behuizing
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9349 titanium op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Anoniem 07-05-2020

Compact en perfect voor mij, snelle levering

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9349 titanium

Mijn eerste kopje thee dat ik gemaakt heb met deze waterkoker smaakt heerlijk. De waterkoker is licht van gewicht, klein in volume (1,0 liter), en supersnel warm.
De waterkoker is handig in gebruik, heeft een duidelijke aanduiding van het water niveau en geeft mooi aan met een blauw lichtje in de schakelaar dat die aan het opwarmen is. Van zodra het water kookt, stopt de waterkoker automatisch. Handig en veilig!
Oorspronkelijk gepost op philips.com

liesbeth75 18-02-2020

voeler werkt niet goed, deksel gaat niet open

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9349 titanium

Na 10 jaar trouwe dienst was onze oude waterkoker van Philips kapot gegaan. Omdat we van duurzame producten houden hebben we direct ongeveer t zelfde model gekocht maar wat een miskoop. Nu 3 maanden later werkt de voeler niet goed meer, dus hij blijft lekker doorkoken en het deksel moet je met je nagels opentrekken want de drukknop werkt niet meer. Tevens is dit apparaat erg traag met water koken. Ouderwetse fluitketel is sneller

Minpunten

• voeler werkt niet goed
  • knop om deksel te openen werkt niet meer
  • is erg traag met water koken

katrien123 08-04-2018

Ideaal!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD9349 titanium

Ik ben de enige theedrinker in huis en dan is dit kleine model echt ideaal! Bovendien staat hij erg mooi in mijn keuken! Alleen jammer dat er geen broodrooster is in hetzelfde design.
Oorspronkelijk gepost op philips.com