Kenwood SJM020A wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood SJM020A wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco S 07-05-2017

Mooi maar niet duurzaam

Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Gekocht omdat we deze mooi vonden. Maar is niet echt praktisch in gebruik en niet duurzaam. Ketel wordt heet waardoor je je kan verbranden. Na tijdje wordt kunststof bros door het warm worden en breekt gewoon af. Bij mij is de aan en uit knop eraf gebroken en de drukknop van de deksel. Gevaarlijk apparaat

Pluspunten

Minpunten

• Gebruiksgemak
  • Duurzaamheid

RBDoes 10-04-2016

niet kopen

Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Deze waterkoker maakt erg veel lawaai, rustig doorgaan met TV kijken is er niet bij. Dit komt waarschijnlijk door het hoge vermogen waardoor hij sneller kookt. Beter is het eentje te kopen die minder vermogen heeft maar wel stiller is. Hij wordt aan de buiten kant te heet.
Na 2.5 jaar ging de temperatuursensor stuk waardoor hij niet meer afslaat. Als je er dan niet bij blijft wordt het nu gevaarlijk. De garantie is na 2 jaar helaas voorbij. Voor een waterkoker die maar liefst 70 euro heeft ga je er toch van uit dat hij veel langer mee gaat.

Paan58 02-05-2016

Hallo,
Wij hadden ook het probleem met het niet meer afslaan na enkele jaren. Maar gelukkig is dat probleem eenvoudig te verhelpen door een beetje nieuwe warmtepasta aan te brengen op de contacten van de thermostaat (te koop voor een paar euro in een computerwinkel). Probleem opgelost en de Kenwood werkt weer als nieuw.

JKN123 17-09-2014
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Pas op, iedereen! Niet deze waterkoker kopen !!!!

Mooie waterkoker, maar na acht maanden brak het handvat terwijl ik de waterkoker net oppakte. Gelukkig ben ik niet verbrand, maar overal op het aanrecht en op de vloer lag kokend heet water.
Nu ik internet check, blijk ik de zoveelste te zijn met een afgebroken handvat. Je kan verbranden, en brandplekken zijn gevaarlijk!

Symbiotic 08-05-2014
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Deze waterkoker nu 2,5 jaar in bezit. Helaas kapot, na 2 jaar gebruik brak eerst het aan/uit knopje af en na een maand of 2 het handvat. De ketel wordt inderdaad heet en lawaai maakt hij ook.

baccie 06-03-2014
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Ketel wordt erg heet waardoor je je handen kunt branden. Ook maakt ie heel veel lawaai door de metalen wand. We doen hem nu weg omdat het geluid te hinderlijk is.

annievanlindenberg 20-02-2014
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Opgelet.......Het handvat breekt af. Onverwacht. Gevaarlijk met kokend water. Mooi model en handzaam.

marco420 23-12-2013
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

enkele eisen: strix electro aansluiting, duurzaam solide filter, ergo handgreep, snel en stil, geen te hoog vermogen zodat zekeringen eruit vliegen, duurzaam materiaal.

deze waterkoker heeft het allemaal. gekocht in de kleur wit.

het lijkt een duurdere waterkoker; maar wat heb je er een plezier van. snel,stil, ligt heel goed in de hand. fijn sterk waterfilter wat gemakkelijk te reinigen is. dit filter is veel beter als bij de tefals en philipsen,rowenta;s . alleen princess heeft dit filter ook.

ik kan iedereen deze waterkoker aanraden en er gaat makkelijk 1,3 liter in zonder dat ie overkookt.

1 liter ijskoud water kookt ie in 2 min 45 sec.

Isabelle01 29-11-2013
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Echt beste keus die er is.
De waterkoker is heel fijn in gebruik. Handig te vullen en kookt het water snel. Ligt fijn in de hand.
Gemaakt van mooie materialen.
Het is misschien een iets duurdere waterkoker maar ik vind de prijs zeker waard.

yvonne2003 08-01-2012
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

een mooie degelijke waterkoker, die erg snel werkt

ansverstegen 14-12-2013

Weet iemand hierop het antwoord?Ik vind het ook altijd belangrijk of hij veel lawaai maakt en of hij veel kalkafzetting heeft.
Weet iemand hierop het antwoord?

Jers 09-02-2010
Geschreven voor: Kenwood SJM020A wit

Een erg mooi kleine waterkoker (1l) die zijn werk gewoon goed doet. Werkt vrij stil en ziet er goed stevig uit.

RoelofJor 08-02-2014

Hallo Jers,

Hoe is de degelijkheid na 4 jaar gebruik?

Isabelle01 09-02-2014

Roelof, ik heb de waterkoker ongeveer een jaar. Ziet er nog steeds als nieuw uit. Mooi materialen. Ik zou niet twijfelen en gewoon deze kopen. Echt mooi ding.