Russell Hobbs 22591-70 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs 22591-70 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Bernard Hi-5 02-10-2019

verwarmen duurt té lang, instabiel plateau etc.

Geschreven voor: Russell Hobbs 22591-70

De waterkoker staat nogal onstabiel op de houder met het snoer en kan daarom omvallen. De snoerhouder zelf weegt ook vrijwel niks. Onveilig dus. Chinese plastic fantastic allemaal. Het verwarmen van 1 liter water duurt belachelijk lang, mijn Inventum waterkoker van 5 jaar terug werkte nog sneller. Onderin zit een overbodige en opdringerige LED-verlichting die het watercompartiment verlicht. Hierdoor zie je dus juist niet wat er gebeurt, zo fel is het licht. Het sluitmechanisme van het deksel voelt en ziet er niet echt degelijk uit, waarschijnlijk begeeft dit het na niet al te lange tijd reeds. Kortom, een absolute afrader en beter wat meer uitgeven aan iets fatsoenlijks.

Minpunten

• Verwarmen duurt té lang
  • Slecht sluitmechaniek deksel
  • Instabiel snoerplateau
  • Overbodige LED-verlichting watercompartiment

Jet 30-07-2017

Prettig in het gebruik

Geschreven voor: Russell Hobbs 22591-70

Eenvoudige enkelwandige kunststof koker. Prettig in het gebruik. Hij staat stevig op de handige ronddraaivoet en heeft een prima schenktuit. Wordt ook niet zo heet aan de buitenkant als een enkelwandige RVS koker. Je kunt water koken vanaf 1 kopje, de maataanduiding daarvoor zit in de kan. Kekke blauwe verlichting in het kijkvenster als hij aan staat.
Hoop dat hij een poosje meegaat, want hij bevalt heel goed.

Pluspunten

• Vrij snel aan de kook (2400 W)
  • Niet veel herrie (je hoort hem wel)
  • Schenkt prima
  • Best mooi, dat blauw verlichte kijkvenster ook.