Telefunken Glazen LED Waterkoker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Telefunken Glazen LED Waterkoker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Sillycious 25-06-2017

Maatstreepjes

Na een week bemerkte ik dat de geprinte maatstrepjes op het glazen gedeelte eraf gingen door de warmte. Slecht, en heb de waterkoker gelijk omgeruild voor een aluminium Tefal waterkoker.

Pluspunten

Minpunten

• Maatstrepen vervagen

Sillycious 07-03-2017

Super

Mooi design, leuk dat blauwe led. Water kookt snel en handig om te zien hoeveel water er in zit. Grote opening zodat je makkelijk water in kunt gieten. Zeer tevreden. Duurzaamheid moet nog blijken.

• Blauwe LED
  • Water kookt snel

Sijb 14-12-2016

water smaakt naar plastic

fijn zo’n 1,7 ltr inhoud, met een groot gezin is de theepot zomaar leeg, dus grote waterkoken een must. Allen deze hebben we nieuw en blijft zo naar plastic smaken.. kunnen we er iets aan doen? Hier door zou ik de water koker niet aanbevelen....

Pluspunten

• inhoud
  • blauwe licht is leuk

Minpunten

• aan en uit switch klikt net verkeerdom

sillycious 07-03-2017

Misschien eerst uit de plastic verpakkingszak halen voordat u de waterkoker aanzet?

sillycious 07-03-2017

Misschien eerst de plastic verpakking eraf halen voordat u de waterkoker gebruikt?