Philips Daily Collection HD4646 - Reviews

Inhoud
1,5 liter
Waterniveau indicator

reviewer1710 29-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Prima waterkoker, goede prijskwaliteitverhouding...ware het niet dat na iets meer dan een jaar de waterkoker het heeft begeven - er gebeurt simpelweg niets meer als je de knop indrukt. Wat er aan mankeert is vooralsnog onduidelijk, na een telefonisch Philips service desk onderhoud blijft vervolg van service uit.

Cindy2804 03-09-2015 Product jaar of meer in bezit

6,7
Fijne waterkoker voor prima prijs (€24,95). Vond wel dat hij lawaai maakte en dat bij te schenken het hete water er wat snel uitspatte. Ik schrijf ook vond, want sinds gisteravond deed hij in1x niks meer. Vanochtend weer geprobeerd, maar hij tikt alleen en verder niets. Kapot dus en dat na 3 jaar. Vind hem dus niet echt duurzaam en ga op zoek naar een andere, maar geen Philips meer.

Gert de Goede 05-02-2015 Product paar weken in bezit

Lelijke, maar goede en goedkope waterkoker. Het water is snel opgewarmd, dus hij doet waar hij voor bedoeld is.

Mark van Vlerken 19-02-2014 Product jaar of meer in bezit

7,3
Waterkoker 3 jaar in bezit gehad. Nu is hij helaas aan het lekken via de bodem. Werkte fijn en zag er mooi uit.

Lubben 20-02-2014

Bij ons begon het lekken bij de bodem na 2 jaar en na de garantieperiode. Na contact met Philips toch een nieuwe gekregen. Prima service dus!

Mark van Vlerken 21-02-2014

Oke, dat is goed nieuws. Moet ik gewoon contact opnemen met de klantenservice van Philips?

Lubben 22-02-2014

Ja, na contact met de klantenservice de waterkoker opgestuurd en na 2 weken een nieuwe toegestuurd gekregen.

jpsigmond 02-07-2014

Mocht het niet via de garantie lukken, dan is de kans groot dat je hem zelf relatief makkelijk kan repareren dmv verwijderen van kalkaanslag. Zie deze praktische website:

Lubben 17-12-2013 Product jaar of meer in bezit

6,3
Mooie waterkoker met een ruime inhoud en een mooie vormgeving. We hebben de waterkoker nu precies 2 jaar en 2 dagen in bezit en hij lekt nu aan de onderzijde, het water sijpelt er gewoon uit en we ontkalken toch volgens de voorschriften. Dit is de tweede koker van Philips die is gaan lekken.

mysterialj 29-05-2013 Product jaar of meer in bezit

Heb deze waterkoker sinds 2007 en maak er dagelijks gebruik van.
De waterkoker is inmiddels zes jaar oud en nog steeds niet aan vervanging toe.

Grobbetrol 18-06-2012 Product jaar of meer in bezit

6,3
Had dit model gekocht, omdat mijn vorige philips waterkoker na 2 jaar was gaan lekken. Deze nu dus ook. Waardeloos, vroeger stond Philips voor kwaliteit, maar tegenwoordig doen ze daar kennelijk niet meer aan. Ik stap over op een ander merk.

Officiele reactie van Philips Nederland 25-06-2012

Beste Grobbetrol, bedankt voor uw review! Goed dat u aangeeft dat uw waterkoker is gaan lekken, dit zou uiteraard niet mogen!

Wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft? Aan de hand van het serienummer kan er bepaald worden of u nog garantie heeft, indien dit het geval is kan er direct een passende oplossing aangeboden worden.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Philips Webcare

Gertjannnn 19-12-2011 Product jaar of meer in bezit

Na vier jaar trouwe dienst is vorig jaar deze waterkoker kapot gegaan na een vrije val van het aanrecht. Hij beviel goed en was inmiddels een stuk goedkoper geworden (eerste was zo'n 40 euro) en daarom weer voor deze gekozen.

Ook deze bevalt weer prima.

Cindymj 23-07-2011 Product paar dagen in bezit

5,7
Ik dacht een leuke waterkoker op de kop getikt te hebben bij Blokker voor 24,95. Ik zag er eerst een van Braun voor 29,95 maar ging toch voor deze omdat ie goedkoper was. Thuis gekomen gelijk geprobeert en wat blijkt.... zo lek als een mandje.
Water sijpelt er langs onder uit, grote plas water op mijn aanrecht. Ik las net dat ie bij een aantal mensen na twee jaar ging lekken. Nou, mensen ik heb het record. Na 10 minuten lek!! Ik nu dus écht wel die Braun halen!

waterkoker12 28-04-2011 Product jaar of meer in bezit

6,3
Deze waterkoker doet het goed, maar is bij ons na twee jaar lek geraakt aan de onderzijde.

Daniellev 20-03-2011 Product paar dagen in bezit

5,7
Had deze waterkoker 2 jaar en deze ging toen spontaan aan en ook niet meer vanzelf uit. 3 dagen geleden dezelfde gekocht; is nu al kapot. Gaat niet vanzelf uit wanneer het water kookt. Had de muur + keukenkast vol condens.

Bakker1972 10-08-2010 Product paar dagen in bezit

Hele goede waterkoker, snel, praktisch op te bergen, kan alle kanten opdraaien.
Water is zeer snel warm.

bakker72 06-01-2012

Heb hem nog steeds in mijn bezit, inmiddels al weer bijna jaar dus en nog steeds in prima staat!

yvonne1959 09-06-2010 Product paar dagen in bezit

Leuke prijs deze waterkoker.
Is licht, verwarmt snel, wordt niet bloed heet aan de buitenkant.
Echter ik kan boven horen dat mijn waterkoker aan staat. Ik vindt dit geen probleem.

LauraRoest 20-07-2009 Product jaar of meer in bezit

6,7
Prima waterkoker, het water kookt snel. Inderdaad is het handig dat de ketel 360 graden kan draaien. Echter, erg snel kapot. De ketel lekt, net twee jaar na aanschaf dus de garantie is verlopen.

Rudy No.1 13-09-2008 Product paar weken in bezit

Goede waterkoker. Vergeleken bij mijn vorige waterkoker (ook Philips) is deze lichter van gewicht en lekker simpel in uitvoering. Een zeer grote plus is het 360 graden draaibaar plateau waarop de waterkoker staat. Het apparaat doet z'n werk snel. Alleen een beetje veel geluid tijdens het kookproces.

westerwester 22-02-2008 Product paar weken in bezit

Perfecte waterkoker, hij is snel maakt weinig herrie en wordt tenminste niet kokend heet. Ik had eerst een roestvrijstale uitvoering gekocht ook van Philips maar dat was een onding; te zwaar en werd kokenheet heel gevaarlijk. Toen deze gekocht, erg voordelig. ik ben er super tevreden mee, een aanrader dus.