Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart - Reviews

Waterreservoir
1,50 liter
Materiaal behuizing
polypropyleen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart op Kieskeurig.nl.

reviewer1710 29-03-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Prima waterkoker, goede prijskwaliteitverhouding...ware het niet dat na iets meer dan een jaar de waterkoker het heeft begeven - er gebeurt simpelweg niets meer als je de knop indrukt. Wat er aan mankeert is vooralsnog onduidelijk, na een telefonisch Philips service desk onderhoud blijft vervolg van service uit.

Cindymj 23-07-2011

5,7
Ik dacht een leuke waterkoker op de kop getikt te hebben bij Blokker voor 24,95. Ik zag er eerst een van Braun voor 29,95 maar ging toch voor deze omdat ie goedkoper was. Thuis gekomen gelijk geprobeert en wat blijkt.... zo lek als een mandje.
Water sijpelt er langs onder uit, grote plas water op mijn aanrecht. Ik las net dat ie bij een aantal mensen na twee jaar ging lekken. Nou, mensen ik heb het record. Na 10 minuten lek!! Ik nu dus écht wel die Braun halen!

RGOE 04-02-2016

Goed product voor een leuke prijs.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

De volgende verbetering voor deze waterkoker zou kunnen zijn dat de aan-uit-knop niet meer bovenaan de handgreep zit.
Het vasthouden en tillen van een (gedeeltelijke) gevulde koker is moeilijker met de knop bovenop de greep.
Wanneer deze aan-uit-knop aan de onderste helft van de handgreep zit, dan kan men met een hand het gewicht beter handelen.
Succes !!

Cindy2804 03-09-2015

6,7
Fijne waterkoker voor prima prijs (€24,95). Vond wel dat hij lawaai maakte en dat bij te schenken het hete water er wat snel uitspatte. Ik schrijf ook vond, want sinds gisteravond deed hij in1x niks meer. Vanochtend weer geprobeerd, maar hij tikt alleen en verder niets. Kapot dus en dat na 3 jaar. Vind hem dus niet echt duurzaam en ga op zoek naar een andere, maar geen Philips meer.

Alexander45 04-08-2015

Dagelijks gebruik is tot nu prima toe te doen.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

De Philips waterkoker werkt op dit moment nog dagelijks prima en zonder reparatie aanvraag om warm water te maken voor bijvoorbeeld thee, instant dranken, instant sauzen of oploskoffie.

Gert de Goede 05-02-2015

Lelijke, maar goede en goedkope waterkoker. Het water is snel opgewarmd, dus hij doet waar hij voor bedoeld is.

Delaux 04-10-2014

Goede waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

Sinds 08-2007 de waterkoker in bezit. Begin 2014 begon deze te lekken aan de onderkant. Warmt het water snel op. Ontkalk deze wel regelmatig!
Een nieuwe zelfde apparaat gekocht omdat deze zwart en 2000W is.

Henkje 17-09-2014

No nonsense waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

Wordt goed én snel warm/heet.
Handig klapdeksel en schenktuit. Zeefje is makkelijk los te halen en te reinigen.
Enige nadeel met een knipoog is dat mijn Daily Collection Waterkoker HD4646/70 wit is. (heb inmiddels een zwarte Senseo Quadrante en een zwarte Bonenmachine van Philips ernaast staan, dus nu valt hij uit de toon ;-) )

reika 16-06-2014

prima

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

leuke prijs, ziet er goed uit, het water kookt snel,
is licht, het enige is dat hij wat geluid produceert.

Mark van Vlerken 19-02-2014

7,3
Waterkoker 3 jaar in bezit gehad. Nu is hij helaas aan het lekken via de bodem. Werkte fijn en zag er mooi uit.

Lubben 20-02-2014

Bij ons begon het lekken bij de bodem na 2 jaar en na de garantieperiode. Na contact met Philips toch een nieuwe gekregen. Prima service dus!

Mark van Vlerken 21-02-2014

Oke, dat is goed nieuws. Moet ik gewoon contact opnemen met de klantenservice van Philips?

Lubben 22-02-2014

Ja, na contact met de klantenservice de waterkoker opgestuurd en na 2 weken een nieuwe toegestuurd gekregen.

jpsigmond 02-07-2014

Mocht het niet via de garantie lukken, dan is de kans groot dat je hem zelf relatief makkelijk kan repareren dmv verwijderen van kalkaanslag. Zie deze praktische website:

Lubben 17-12-2013

6,3
Mooie waterkoker met een ruime inhoud en een mooie vormgeving. We hebben de waterkoker nu precies 2 jaar en 2 dagen in bezit en hij lekt nu aan de onderzijde, het water sijpelt er gewoon uit en we ontkalken toch volgens de voorschriften. Dit is de tweede koker van Philips die is gaan lekken.

Anoniem 27-11-2013

Makkelijk in het gebruik, goed schoon te houden

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

Door het rond kunnen draaien makkelijk te gebruiken. Donkere kleur geeft minder snel een groezelige uitstraling.

Gerard199 24-06-2013

Doet waar hij voor bedoeld is

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

De waterkoker brengt het water snel aan de kook. Is goed uit te schenken. Gemakkelijk uit te nemen en terug te plaatsen

mysterialj 29-05-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Heb deze waterkoker sinds 2007 en maak er dagelijks gebruik van.
De waterkoker is inmiddels zes jaar oud en nog steeds niet aan vervanging toe.

Carientjetje 15-04-2013

Prima product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

Had vroeger al een Philips waterkoker, daarna een ander merk, maar ben blij dat ik weer bij Philips terug ben

petjok 09-04-2013

Prima product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

Snel op temperatuur, alleen jammer dat er geen controle lampje in is verwerkt kun je wat makkelijker zien dat hij aan of uit is.

edhoorn 16-10-2012

Prima apparaat voor een goede prijs

Prima apparaat voor een goede prijs
Doet precies wat ie moet doen: snel heet water leveren.
Blijft mooi schoon van binnen.

Grobbetrol 18-06-2012

6,3
Had dit model gekocht, omdat mijn vorige philips waterkoker na 2 jaar was gaan lekken. Deze nu dus ook. Waardeloos, vroeger stond Philips voor kwaliteit, maar tegenwoordig doen ze daar kennelijk niet meer aan. Ik stap over op een ander merk.

Officiele reactie van Philips Nederland 25-06-2012

Beste Grobbetrol, bedankt voor uw review! Goed dat u aangeeft dat uw waterkoker is gaan lekken, dit zou uiteraard niet mogen!

Wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft? Aan de hand van het serienummer kan er bepaald worden of u nog garantie heeft, indien dit het geval is kan er direct een passende oplossing aangeboden worden.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Philips Webcare

Madelon 20-05-2012

mooi, snel, handig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

prima systeem, met die bodemplaat waar je de waterkoker opzet. Jammer dat ik nu al aan mijn derde waterkoker toe ben (in 2 jaar), omdat de vorige gingen lekken. Werd keurig vervangen door Philips, weet niet waar het defect door veroorzaakt wordt.

FredF 20-05-2012

Product werkt goed.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 zilver, zwart

De waterkoker maakt wel veel geluid, maar werkt verder
uitstekend.
Past mooi bij mijn Philips Ait fryer frituurpan.