Russell Hobbs 21283-70 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs 21283-70 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karina 01-01-2017

Top waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

De waterkoker heeft een mooie uitstraling en is een aanwinst in de keuken.
Hij ligt lekker in de hand met schenken en druppelt niet na.
Het snoer is langer dan van mijn vorige waterkoker en naar mijn mening prima qua lengte.
Prima waterkoker.

Pluspunten

• mooi
  • grote inhoud
  • deksel zit goed vast

MarJoo 13-12-2016

waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Een erg mooi retro model waterkoker. Staat goed in mijn keuken en voldoet aan mijn eisen. De waterkoker heeft een groot reservoir en kookt redelijk stil het water.

Pluspunten

• ontwerp
  • kleur

LA-384 08-11-2016

Leuk voor het oog

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

De waterkoker is een mooie aanvulling voor het aanrecht. Het glimmende metaal geeft het een hoogwaardige uitstraling. De handige volumeaanduiding aan zowel binnenkant als buitenkant zorgt ervoor dat je nooit méér water hoeft te koken dan nodig is.

Het water dat je kookt is ook razendsnel op temperatuur. 1 liter water kost iets meer dan 3 minuten. Dat is ruim 1,5 minuut sneller dan mijn oude waterkoker.

Het handvat is groot, maar toch niet overbodig. Het zit vrij ver van de ketel af, zodat je je vingers niet snel brandt. Het handvat loopt door tot over de deksel, wat het handig maakt om ook een volle ketel makkelijk te dragen. Tevens zit het handvat niet in de weg om de ketel te kunnen vullen via de vrij grote deksel-opening.

In tegenstelling tot wat sommigen schrijven, vind ik het deksel niet echt heet worden. Misschien als je een volle ketel enkele minuten laat staan dat het ander verhaal is, maar doorgaans hoe je het deksel niet te verwijderen als het water nog niet is afgekoeld.

Helaas zijn er ook een paar dingen die me een beetje tegenvallen aan deze waterkoker. In vergelijking met mijn €20,- kostende oude waterkoker, maakt deze Russell Hobbs aanzienlijk meer geluid (67db op 1m afstand voor de oude, 72db op 1m afstand voor deze RH), dat is een duidelijk hoorbaar verschil.

Tijdens het koken gaat er ook iets meer water verloren via dampvorming, maar dat verschil is niet zo heel groot (bij 1 liter water gaat er bij deze 20ml verloren t.o.v. 11ml bij mijn oude waterkoker).

Wat vervelender kan zijn is dat het water een stuk sneller afkoelt. Waarschijnlijk komt dit door de dunne metalen wand, wat toch een stuk meer warmte geleidt dan het plastic van mijn oude waterkoker. Na 15 minuten is de temperatuur gedaald naar zo'n 80 graden celsius.

Als met al is het niet de beste waterkoker die er te koop is, zeker niet voor deze prijs. Het is wel een praktische waterkoker die doet wat het moet doen en er nog mooi uitziet ook.

Dat is dan ook het voornaamste verkoopargument.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • Inhoud
  • Snelheid

Minpunten

• Lawaaiig
  • Water koelt snel af

Joke 02-09-2016

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Voor mijn werk deze waterkoker gekocht nadat ik er thuis ook al eentje had aangeschaft. Bewoners vinden de vormgeving zeer herkenbaar maar buiten dat is hij ook makkelijk in gebruik.

Jenny 12-08-2016

Mooi design

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Mooi design en doet wat hij moet doen. De snelheid waarmee het water kookt is redelijk snel maar niet bijzonder. Met name door de rode kleur een echte eyecatcher.

Marjon 25-06-2016

mooie waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

De waterkoker heeft een mooie zwarte glimmende kleur. Je kunt hem handig vastpakken bij het lange handvat. De aangegeven dosering voor 1, 2 en 3 kopjes voorkomt dat je er teveel water in doet. Het water is ook erg snel gekookt. Deze waterkoker staat mooi op het aanrecht.

Lgm84 15-06-2016

Prachtige uitstraling

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Mooi apparaat dat doet wat het beloofd. Super handig dat je thee voor 1 kopje kan zetten en klaar terwijl je kijkt. De aanduiding aan de binnenzijde klopt precies. Met 1 kopje vul je 1 goede mok. Apparaat pas net in ons bezit dus de duurzaamheid moet nog blijken. In elk geval geen deksel die kan afbreken wat het probleem van One vorige waterkoker was (ander merk) we hebben goede hoop dat we met deze jaren vooruit kunnen.

Ydj 14-06-2016

Super Tevreden Met Deze Aankoop!

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Zeer tevreden met deze waterkoker. Hij is snel en heeft een grote capaciteit. Met een groot gezin echt ideaal!

Greenix 01-06-2016

Russell Hobbs trendy watrekoker

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Prachtige en degeljke waterkoker met super handig een tot driekops systeem. De waterkoker is los te koppelen van stroomverziening en lijkt net een fluitketel.

Yxy 28-05-2016

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Met een gezin van 5 is het vaak lastig zoeken naar een keukenapparaat met voldoende capaciteit. Wat ben ik blij met deze waterkoker!
Snel, strak design en makkelijk in gebruik!

Lianne 22-05-2016

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Wij hebben deze waterkoker gekocht vanwege de mooie vormgeving, daarnaast werkt hij prima en voldoet aan de eisen/ wensen die er zijn voor een waterkoker.

Joke 21-05-2016

Wow, die is gaaf.

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

De vormgeving van een fluitketel doet mij denken aan mijn jeugd, die goeie ouwe tijd.
In 1 woord geweldig en al vele complimenten.

adhin 20-05-2016

mooie en fijne waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Het is een mooie waterkoker, waar lekker veel water in kan.
Hij maakt niet veel geluid en is snel klaar.
Hij schenkt fijn uit en ook makkelijk dat er een aanduiding in zit voor maar 1, 2 of 3 koopjes water.

Een vooral ook mooie aanwinst voor onze keuken.

Claire 16-05-2016

Leuke waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Het is een erg fijne waterkoker. Hij kookt erg snel en ziet er geweldig uit. Ik vind het vooral handig dat je in de waterkoker gemakkelijk kan zien hoeveel je voor 1, 2 en 3 glazen moet koken. Kortom een echte aanrader.

Paz 09-05-2016

Mooi design

Geschreven voor: Russell Hobbs 21283-70 zwart

Duurzaamheid nog geen oordeel over. Mooie design waterkoker voor in de keuken. Verder maakt de waterkoker een stevige en degelijke indruk. We zijn tevreden met de aankoop.