Severin WK 3471 - Reviews

Inhoud
1,5 liter
Warmhoudfunctie

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Elise 13-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Niet ideaal

Ik koos voor deze waterkoker omdat ik de glazen vormgeving mooi vond en ik een apparaat zocht dat meerdere temperaturen heeft voor de diverse theesoorten. Ik heb binnen de garantietijd een paar exemplaren 'versleten'. Steeds dezelfde problemen: de aanzet van de schenktuit gaat aan beide zijden roesten. En de laagste temperaturen werken alleen goed als je ze via de warmhoud-functie inschakelt. Dat is overigens niet het geval bij 100 gr. Een van de waterkokers verloor zelfs onderlangs een plens kleverige vloeistof, wat mij als leek het idee geeft dat het elektriek niet goed in elkaar zit. Jammer want het is een mooi apparaat om te zien. Ga nu toch maar voor de duurdere Solis Prestige, die m.i. de beste reviews heeft.

Pluspunten

• vormgeving
  • minimalistisch glas

Minpunten

• roest aan de tuit
  • lagere temperaturen lastiger in te schakelen
  • kleverige vloeistof onderuit

Frank 25-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Uitgebrande waterkoker.

Ik kan me aansluiten bij de andere review, het is een schitterend apparaat om te zien en in gebruik, maakt wel behoorlijk lawaai maar is erg snel. Echter na 7 maanden gebruik is de interne bedrading van de waterkoker doorgebrand. Constructiefout?

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snelheid waterkoken.

Minpunten

• Bedrading doorgebrand
  • Lawaai teveel.