ETNA ESWK50IG waterkoker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ETNA ESWK50IG waterkoker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diedo 22-05-2015
Geschreven voor: ETNA ESWK50IG waterkoker

Mijn eerste review over deze prachtige waterkoker. Ik had hiervoor een Bosch waterkoker van kunststof maar wilde graag een waterkoker van rvs of glas. Per toeval was ik dit prachtige exemplaar bij BOL tegengekomen en ik was direct verkocht.

Gebruik:
Door het dikke glas is de waterkoker wat zwaarder dan normaal.

Met een druk op de knop opent de deksel zodat je gemakkelijk water kunt bijvullen. Het uitschenken gaat gemakkelijk vanwege de breeedte van de schenktuit.

Het lampje aan de voorkant van de waterkoker geeft blauw licht. Prachtig!!!

Het koken van het water gaat echt heel snel (hoger wattage). Leuke bijkomstigheid is dat je het kookproces in actie ziet.

Veiligheid:
Als het water kookt, slaat de waterkoker automatisch uit.
Als er geen water in de waterkoker zit, slaat hij niet aan.

Design
Schitterend! Een heuse blikvanger in de keuken. Ze hebben er echt iets moois van gemaakt.

Duurzaamheid:
Bij dit onderdeel kon ik NVT niet aanklikken Ik was verplicht om daar een cijfer aan te klikken. Ik hoop dat jullie dit veranderen Kieskeurig.

Maar over de duurzaamheid, daar kan ik nog niets over zeggen. Mijn eerste indruk is dat het materiaal heel stevig is. Ik zal deze revieuw in elk geval bijhouden in het geval dat...

Kortom, deze waterkoker is een blijvertje.