Siemens TW60101 - Reviews

Waterniveau indicator

6,6

Twiggymum 15-05-2010 Product jaar of meer in bezit

4,3
Dit apparaat ca. 1 jaar in bezit, ter vervanging van de RVS versie die we daarvoor hadden (service van Siemens). Beiden hebben zelfde probleem:condens van de deksel loopt bij vullen langs het peilglas naar beneden. De kalkaanslag die dan ontstaat leidt ertoe dat de waterkoker gaat lekken. Ondanks goede service Siemens voor ons geen Siemens waterkoker meer.

Daan345 03-02-2010 Product jaar of meer in bezit

- prima waterkoker.
- snel klaar.
- wel wat lawaai, maar niet storend.
- wit! (waarom zijn alle apparaten tegenwoordig zwart?)
- ben het zat om alle RVS in de keuken te poetsen, deze blijft gewoon fijn schoon.
- doet alweer een jaar elke dag trouw dienst, geen problemen mee gehad.

hofland van Wegen 06-08-2009 Product maand in bezit

4,5
Ergenis
Helaas in onze familie 3 waterkokers van siemens type 60101.
Deze apparaten maken zo ontzettend veel lawaai, dat een apparaat na 3 maanden is vernietigd. De 2de wordt nu gebruikt op een bouwplaats en de derde zal ook spoedig worden vervangen. De winkelier zegt er niets aan te kunnen doen. Dus niet kopen!!

norbie 21-05-2009 Product half jaar in bezit

6,3
Na een Braun, die het na 3,5 begaf wegens het bekende aan/uit knopje dat het begaf (verder ok) deze Siemens gekocht in sep 2008. Mooi en wat minder snel dan de braun. Helaas na 6 maanden vallen onderdelen uit de deksle. Zelf gerepareerd inclusief losse veer, doch na 2 weken ligt de deksel nu zo uit elkaar dat ie niet meer opengaat. Deksle is ook wat kromgetrokken lijkt. Slechte duurzaamheid dus voor een Siemens. Ga terug naar de winkel en ben benieuwd wat de garantie zal doen (wordt vervolgd).

elroy suus 10-02-2008 Product paar dagen in bezit

Mooi modern model, geen rvs, dus wordt niet overdreven warm aan de buitenkamp. 1,7 ltr inhoud dus erg royaal. En waar het vaak om gaat, hij is erg geluidarm !!