Princess 232147 Classic waterkoker Roma 1.7L rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 232147 Classic waterkoker Roma 1.7L rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Latifa 27-06-2017

Princess Waterkoker

Heel slecht. Na een paar maanden ging het dekstel moeite dicht. Het deksel schiet soms ook open tijdens het koken. Heel erg gevaarlijk . Echt niet aan te raden. In 1 woord SLECHT!

Edelweissje 1988 09-04-2015

Dit is echt de kuttigste waterkoker welke ik ooit heb gekocht... Het dekseltje werkte al naar een paar maanden niet meer naar behoren, gaat telkens open tijdens het koken, hiermee komt de keuken onder de stoom te staan !!! En hij kan zo droogkoken, erg gevaarlijk dus. Maakt ook veel herrie... Zucht, kolere ding dus !!!

Edelweissje 1988 09-04-2015

Dit is echt de slechtste waterkoker welke ik ooit heb gekocht!!! Na een paar maanden werkte het deksel niet meer naar behoren, gaat steeds open tijdens het koken, waarna deze doorkookt, en de keuken vervolgens onder stoom staat, gevaarlijk dus! Verder maakt deze veel lawaai.

dcdr 29-12-2014

De waterkoker doet wat hij moet doen, maar maakt erg veel lawaai bij het opwarmen. Na verloop van tijd is het sluitingssysteem van het deksel stuk (veer verkalkt of verroest) deksel kan niet open en dus niet gerepareerd worden.

Test case 11-08-2013

Zeer slecht apparaat. Dekselmechanisme wordt met de dag stroever. Binnen 1 jaar was het apparaat al lek. Gisteren het apparaat afgevoerd omdat water en elektriciteit niet best samengaan. Hiervoor Philips gehad en die gingen jarenlang mee. Nu voor de verandering een Electrolux gekocht.

tubs 02-07-2013

Onverantwoord hoe warm dit ding aan de buitenkant word. Jarenlang een lelijk wit kunstof waterkoker gehad, maar die was tenminste wel veilig. Deze gaat linea recta terug naar de winkel, om hem om te ruilen voor een kunststof variant, met kleine kinderen in huis vind ik dit ontzettend gevaarlijk.

linda_V 08-11-2011

Ik heb deze waterkoker voor 27,95euro gekocht bij de Blokker. Hij is nu drie weken in mijn bezit, dus over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

De waterkoker is simpel in gebruik; hij doet wat hij moet doen en is niet te zwaar, zoals sommigen anderen. De waterkoker maakt wel redelijk veel herrie als deze aan staat (meer dan mijn vorige 10 jaar oude Philips-waterkoker)en er komt veel hete stoom vanaf. Ook zit er na een paar keer gebruiken al kalkaanslag op de bodem, maar ik ga er vanuit dat dit normaal is.

Verder smaakte en rook het water in het begin heel erg naar plastic, dus zo ook mijn thee. Een paar keer met water koken en koken met azijn hielp niet, maar uiteindelijk de gouden tip gevonden op internet: ik heb de waterkoker maximaal gevuld en er 2 scheppen soda bijgedaan, sindsdien is de plasticsmaak en -geur verdwenen.

Al met al, een prima waterkoker voor een prima prijs.

linda_V 08-11-2011

Al met al, een prima waterkoker voor een prima prijs.

Goofert 28-10-2011

We hadden dit zelfde model al eens 3 jaar in gebruik, en toen wilde het klepje niet meer open, na het open wrikken wilde dit niet meer dicht. Nu toch maar weer hezelfde apparaat gekocht. Maar er komt een vieze lucht van het kokende water. Iets tussen de geur van chloor en jodium in. Heb met het apparaat bijna oneindig water gekookt en gespoeld, en de binnenzijde met afwasmiddel gereinigd. Maar het is niet weg te krijgen, thee gezet met het water uit dit apparaat is niet te drinken. Hij gaat terug naar Blokker!

Linda_V 08-11-2011

Ik had precies hetzelfde probleem met deze waterkoker. Ik heb hem laten koken met 2 scheppen soda erin en daarna was het probleem van de vieze geur en smaak bij mijn waterkoker verdwenen. Misschien dat het ook bij jou helpt, want dat vieze water is inderdaad niet te drinken!

Alex-waterkoker 13-08-2011

Net een paar dagen in gebruik en de vieze smaak was er niet uit te krijgen. Alles geprobeerd, schoongemaakt 10x water koken zonder te gebruiken, etc. etc. maar hielp niet. Terug gebracht naar de Blokker die hem heel netjes terug namen.
Zier en mooi uit, is eenvoudig in gebruik (nou ja, welke waterkoker eigenlijk niet) maar waar het omgaat (schoon kokend water) kan 'ie dus niet leveren. Ik kan deze dus niet aanraden.

Anneloes39 10-05-2011

Heb deze waterkoker 2 weken in gebruik, het is een vieze chemische smaak die na het koken al ruikbaar en proefbaar is. Ik lees nu de berichten van andere consumenten en het is misschien nog gevaarlijk ook als je deze chemische troep dagelijks naar binnen
krijgt.Ik ga hem meteen terugbrengen naar Blokker.
Bedankt voor het lezen van jullie ervaring
Ik vond het wel een hele mooie vormgeving! Jammer!
Anneloes

Ria234 02-05-2011

Heb deze waterkoker 2,5 jaar kunnen gebruiken, al heb ik 'm wel intensief gebruikt. Het klepje bleef vastzitten, dus in eerste instantie niet meer te gebruiken. Na veel geweld wel open, maar nu wil ie niet meer dicht, dus ik moet er iets zwaars opzetten om nu water te koken. Kortom, ik koop een nieuwe, maar geen princess meer....

Ruth-Anne 22-04-2011

Wij hebben geen problemen met deze waterkoker. Bij het begin moet je eerst even 2a3 keer koken met water zonder het te gebruiken. Wel is dit onze 2e omdat de 1e princes roma lekte aan alle kante. Wel enig nadeel is dat ernog al weinig water in kan.(we drinken altijd met zijn alle thee tegelijk) dus als je denk om deze te kopen doe het niet via een online shop. Denk even erbij na hoeveel liter je kopen.

RF12345 10-04-2011

Mijn ervaring is dat het apparaat zelf het wel goed doet,maar het water dat gekookt word smaakt echt vies.Er zit een bijsmaak aan de ik moeiljk kan plaatsen.Wat het nou precies is...plastic volgens mij.Want ik zie 2 platic dopjes in de waterkoker zitten en ik denk dat die de oorzaak van de nogal chemische smaak zijn.Of dat überhaupt gezond is...
Ik raad dit apparaat zeker niet aan.Ik ga voorlopig terug naar mn fluitketel op gas.Daar heb ik geen bijsmaak van .Tot ik een waterkoker weet die ook geen bijsmaak heeft alleen de smaak van water.

geminialpha 05-02-2011

niet kopen! Doe de deksel open, je ruikt een sterke chemische lucht, zo gaat het water smaken! Na 3x thee zetten deze 3x weggegooid. Niet te drinken! Meteen teruggebracht naar Blokker en met 10 euro meer een Tefal gekocht. Geen vies luchtje en vieze thee meer.

ria 14-01-2011

Heb deze waterkoker voor kerst gekregen
Zeer slechte waterkoker.
Stink verschrikkelijk water smaakt chemisch,dus niet te gebruiken.
Ben helaas me bon kwijt,dus blokker neemt hem niet terug.
Niet kopen dit is echt een miskoop

Jet3 25-10-2010

Gisteren deze waterkoker gekocht bij Blokker en vandaag weer teruggebracht.
De deksel stinkt, bepaalde kunststoffen doen dat.
Als de deksel heet wordt neemt die akelige geur toe, maar het ergste is dat het water ernaar gaat smaken. Als je thee zet met dat water, smaakt je thee chemisch, afschuwelijk.
Ik heb tig keer water gekookt en dat weggegooid en daarna heb ik verschillende keren thee gezet met vers gekookt water, maar de thee bleef ondrinkbaar.
NIET KOPEN DUS!

jhrauw 19-10-2010

Een aantrekkelijke waterkoker, alleen na enkele keren gebruik gaat het water smaken naar het kunststof en is niet meer te gebruiken. Waterkoker terug gegeven aan Blokker en een ander merk uitgezocht.

lizke 26-02-2010

Nog nooit een beoordeling geplaatst, maar dit apparaat schreeuwt erom...

NIET KOPEN!!

* De aan/uit knop blijft niet aan (meerdere keren proberen en misschien heb ik geluk).
* het deksel klikt niet dicht, behalve wederom, met veel geweld.
* vrienden hebben m ook en bij hen schiet het deksel steeds open, waardoor hij maar blijft doorkoken

en natuurlijk alle voorgaande reviews vol klachten, dat het op de markt mag...

sybbbb 21-02-2010

Wat is dit een waardeloos apparaad!!!! Ding is kokend heet aan de buitenkant, komt na 4 maanden water uit het schakelaartje.Slaat soms niet af.Ik heb hem nu 3/4 jaar ga hem morgen terugbrengen.Geen haar op m'n hoofd die ooit nog een Princess apparaad koopt!!!

-waterkoker Roma bagger slecht
-frituur valt vaak uit
-tostieijzer anti aanbak laag na 3 maanden al helemaal weg.

Alles in 1 keer gekocht nooit meer Proncess voor mij.

suzanpoel 19-02-2010

wat een drama apparaat. binnen 1 maand ging het filter stuk dus kreeg ik een nieuwe van de winkel maar nu weer na 1 maand lekt hij!!!!

alexie804 14-12-2009

Lawaai, kalk uit alle naden, lekkage, kortom een prutsapparaat!

simoneh20 13-12-2009

Heb de waterkoker ook en ben er tevreden mee.
Heb andere waterkokers gehad van RVS en die werden net zo warm aan de buitenkant als deze.
Verder hoor je hem koken maar dat vind ik niet storend, je hebt hem niet de hele dag aan staan.
Klepje en aan en uit knop doen het prima.
Je moet er lomp mee omgaan, maar dat geldt voor alle water kokers.
Geen rare smaken oid.
Prima apparaat!!

nora07 30-03-2009

- wat een herrie!
- hij wiebelt op de basis.
- het systeem van de deksel is kwetsbaar.
- hij wordt wel érg heet aan de buitenkant.
Dit is geen aanrader, ik ga hem terugbrengen.

MiloK 26-12-2008

Wij vinden het een prima waterkoker voor een redelijke prijs. De eerste paar dagen last van een metaal/plastic bijsmaak maar deze is na ong. een week volledig verdwenen. Verder geen noemenwaardige klachten, behalve dat hij misschien iets meer geluid maakt dan onze oude waterkoker. Hij schenkt ook goed, zonder water te knoeien.
Vormgeving en gebruiksgemak prima. Duurzaamheid moet nog blijken.