Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit - Reviews

Waterreservoir
1,50 liter
Materiaal behuizing
polypropyleen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit op Kieskeurig.nl.

Nathalie T. 09-09-2019

Functioneel toestel!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Zeer gebruiksvriendelijk toestel, water wamt snel en toestel is zeer makkelijk in onderhoud. Vroeger warmde ik thee op via microgolfoven. Spijt dat ik niet sneller deze beslissing heb genomen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adriba 08-07-2020

Al jaren plezier

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Dit is inmiddels onze derde maar we kopen altijd deze. Makkelijk in gebruik en schoon te maken (even aanzetten met azijn en klaar). Kortom: top!

Philipino10 21-10-2019

Waterkoker werkte niet

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Ik had een refurbished waterkoker gekocht maar die deed het niet. Direct uit te doos. Advies. Bij refurbished producten graag extra letten op of deze het wel doen. Ik vermoed dat er mensen zijn, die merken als het product het direct al niet doet ze het retour sturen en niet te reparatie. Want het laatste kost veel meer tijd. Duurt weken voordat het product weer terug is.

Mappie5 02-10-2019

fijne waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Mijn jongste dochter gebruikt zo'n waterkoker en is er erg tevreden mee. Dat is voor mij de reden geweest ook een waterkoker van Philips aan te schaffen. Mijn koker zit in een verhuisdoos tot nader order.

Mason1 18-09-2019

Degelijk product: doet wat verwacht wordt

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Een goede waterkoker.Ziet er goed uit.En is snel aan de kook.
Alleen jammer dat er geen controlelampje aanwezig is.Je kan niet zien of de waterkoker aan staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yves04 08-09-2019

Mooi toestel, snel en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Deze waterkoker heeft een handige antikalkfilter en is heel eenvoudig in gebruik. Het grote voordeel is dat de waterkoker het water snel aan de kook brengt, jammer genoeg beschikt het toestel niet over een lichtje waardoor je niet meteen kan zien als het water kookt.
Ik vind het ook positief dat je niet steeds de bovenklep moet openen om water toe te voegen, dat kan ook via de schenktuit. Bovendien is het toestel makkelijk om te reinigen.
Kortom, een toestel met een mooi design dat snel en makkelijk is in gebruik en onderhoud, een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MartinC 07-09-2019

Prima waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Ervaring na ongeveer een jaar gebruik:
Deze waterkoker heeft aan beide zijden een goed afleesbaar peilglas.
De kan schenkt goed, wordt niet te warm en ligt lekker in de hand.

ChiaraB 03-09-2019

Snelle waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Deze waterkoker is zeer makkelijk in gebruik. Je kunt hem makkelijk vullen. Het is handig dat je hem 360 graden kunt draaien. Zo kun je hem zonder zorgen neerzetten hoe je het wilt. Het handvat komt ook niet warm. Het water koken gaat snel en je krijgt helder water door de ingewerkte filter. Je kunt hem snel reinigen. Ook de kabel kun je mooi wegwerken. Zo blijf je een nette keuken behouden. Een top product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 03-09-2019

Gemakkelijk en snel

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Is zeer makkelijk in gebruik en onderhoud. Het vullen gaat gemakkelijk via de teut en de inhoud is goed zichtbaar dus je warmt niet teveel op. Het opwarmen gaat snel en er is wainig kalkafzetting. Ik mis het lampje wel dat hij aanstaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

YoeriH 02-09-2019

Snel, eenvoudig, robuust.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Degelijke waterkoker. Doet vlot wat ie moet doen en is makkelijk te ontkalken (hoe snel dat dat nodig is hangt van de waterkwaliteit af). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-09-2019

Snelle waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Deze waterkoker kookt zijn maximale capaciteit in 3 minuten en 40 seconden. Handig afneembaar en draait rond zijn as. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michèle 02-09-2019

Uitstekende waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Gemakkelijk in gebruik, het water warmt zeer snel op en is eenvoudig om proper te maken. Zeer handig dat de waterkoker volledig kan ronddraaien zodat je deze gemakkelijk kan vastnemen en terugzetten. Goede prijs-kwaliteit. Enige minpunt is dat je geen lampje of dergelijke ziet branden als de waterkoker aanligt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Walter 02-09-2019

Handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Handig en gebruik, handig in onderhoud, een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RGOE 04-02-2016

Goed product voor een leuke prijs.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

De volgende verbetering voor deze waterkoker zou kunnen zijn dat de aan-uit-knop niet meer bovenaan de handgreep zit.
Het vasthouden en tillen van een (gedeeltelijke) gevulde koker is moeilijker met de knop bovenop de greep.
Wanneer deze aan-uit-knop aan de onderste helft van de handgreep zit, dan kan men met een hand het gewicht beter handelen.
Succes !!

siep 28-12-2015

prima apparaat voor een acceptabele prijs

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

onze eerste waterkoker was precies dezelfde als dat we nu weer gekocht hebben en dat betekent dus dat we met dit type zeer content zijn. Het is een betrouwbare en gemakkelijk bedienbare koker, die gemakkelijk is in gebruik en je verwarmt altijd de hoeveelheid water die je echt nodig hebt door de maataanduiding in de zijwand van het toestel (bij een ketel heb je altijd te veel of te weinig heet water en dus onnodig energieverlies).

Alexander45 04-08-2015

Dagelijks gebruik is tot nu prima toe te doen.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

De Philips waterkoker werkt op dit moment nog dagelijks prima en zonder reparatie aanvraag om warm water te maken voor bijvoorbeeld thee, instant dranken, instant sauzen of oploskoffie.

Angel123 30-07-2015

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Dit is onze 3e waterkoker van het zelfde model. Gaat jaren mee, op een gegeven moment moet je m gewoon vervangen. In al die jaren kopen we elke keer hetzelfde model!
Top!

Djron 16-12-2014

dit is het tweede toestel dat ik van dit type koop

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Dit is de eerste maal dat ik tweemaal hetzelfde toestel koop.
Ik heb voorheen hetzelfde toestel gehad dat zijn dienst goed bewezen heeft. Daarom heb ik geopteerd om terug hetzelfde toestel aan te kopen nadat het vorige de geest had gegeven.

Delaux 04-10-2014

Goede waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Sinds 08-2007 de waterkoker in bezit. Begin 2014 begon deze te lekken aan de onderkant. Warmt het water snel op. Ontkalk deze wel regelmatig!
Een nieuwe zelfde apparaat gekocht omdat deze zwart en 2000W is.

Henkje 17-09-2014

No nonsense waterkoker

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD4646 blauw, wit

Wordt goed én snel warm/heet.
Handig klapdeksel en schenktuit. Zeefje is makkelijk los te halen en te reinigen.
Enige nadeel met een knipoog is dat mijn Daily Collection Waterkoker HD4646/70 wit is. (heb inmiddels een zwarte Senseo Quadrante en een zwarte Bonenmachine van Philips ernaast staan, dus nu valt hij uit de toon ;-) )