Philips HD9321 zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9321 zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Harry pannekoek 04-11-2018

Echt waardeloos

Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

Het duurt honderd jaar voordat het water kookt,de pan gaat veel sneller. Ook wordt ie aan de buitenkant bijzonder heet. Absoluut waardeloos ding.

Tlemmer 07-09-2017

Aardig ontwerp, weinig gebruiksgemak.

Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

De titel zegt eigenlijk alles al. Het apparaat had veel beter geïsoleerd moeten zijn. Dan zou het water efficiënter tot koken worden gebracht en zou het ding minder geluid veroorzaken. Geen aanrader.

Pluspunten

• Ontwerp oogt fraai.

Minpunten

• oorverdovend
  • inefficiënt

Robin 13-11-2016

Zou volgende keer een andere kopen

Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

Een waterkoker is toch een simpel ding, waar je weinig fout aan zou kunnen doen in het ontwerp. Dat zou je ten minste denken, maar toch zijn er een aantal dingen "jammer" aan deze waterkoker:
De (metalen) buitenkant wordt gloeiend heet. Na het koken kan je alleen het plastic handvat gebruiken, maar o wee als je je vinger net langs het metaal gaat...
Als het water aan het koken gaat, maakt de waterkoker een flinke herrie. Dat is best een nadeel als je een open keuken hebt.
Het voordeel is wel dat er veel water in kan, en de maatverdeling die bij 3 kopjes begint (bij minder dan 3 kan je beter een magnetron gebruiken)

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Maatverdeling

Minpunten

• Groot deel van de buitenkant wordt gloeiend heet
  • Maakt herrie bij het koken

piet 28-07-2016

waterkoker

Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

waterkoker blijft beter schoon geen kunststof grote schenkopening makelijk vullen met water en een controle lampje

GeeJee 07-03-2016
Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

Apparaat gekozen om aluminum uiterlijk, merk Philips en hoog vermogen. Maar man, wat maakt dat ding veel lawaai bij het verwarmen. Je kunt er bijna geen gesprek naast voeren. En dat ie snel zou verwarmen door dat hoge vermogen, daar merk ik niet veel van. Zou hem nooit meer kopen.

Kees Keurig 16-02-2016
Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

Het water is vrij moeilijk in het apparaat te krijgen.
Het kalkfilter werkt niet.
Het duurt erg lang voordat water kookt.

Maar wat me nog het meeste stoort is het geluid wat deze waterkoker produceert. Dat is echt buitenproportioneel. Als bij ons deze waterkoker in de (open) keuken wordt aangezet moeten we de TV even pauzeren omdat deze niet meer te verstaan is.

Kees Keurig 16-02-2016

Vergeten te vermelden: Ik ben daarom nu dan ook op zoek naar een andere waterkoker die een stuk stiller is.

jws239 02-01-2015
Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

De waterkoker werkt naar behoren maar wat wij niet hadden verwacht is dat de buitenkant van de waterkoker gloeiend heet wordt. Hadden we misschien kunnen verwachten bij een RVS waterkoker maar daar hadden wij niet bij stil gestaan.

Werking is verder prima en schenkt goed, maar als we hadden geweten dat hij zo heet werd aan de buitenkant hadden we deze waterkoker niet gekocht. Helaas de doos al weggedaan anders hadden we hem geruild.

Cawima 02-04-2014
Geschreven voor: Philips HD9321 zilver, zwart

Prima snoerloze waterkoker met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Eenvoudige bediening en makkelijk schoon te maken.