Philips HD9321 zilver, zwart - Reviews

Waterreservoir
1,70 liter
Materiaal behuizing
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

5,4

Kees Keurig 16-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

5,5
Het water is vrij moeilijk in het apparaat te krijgen.
Het kalkfilter werkt niet.
Het duurt erg lang voordat water kookt.

Maar wat me nog het meeste stoort is het geluid wat deze waterkoker produceert. Dat is echt buitenproportioneel. Als bij ons deze waterkoker in de (open) keuken wordt aangezet moeten we de TV even pauzeren omdat deze niet meer te verstaan is.

Kees Keurig 16-02-2016

Vergeten te vermelden: Ik ben daarom nu dan ook op zoek naar een andere waterkoker die een stuk stiller is.

GeeJee 07-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,3
Apparaat gekozen om aluminum uiterlijk, merk Philips en hoog vermogen. Maar man, wat maakt dat ding veel lawaai bij het verwarmen. Je kunt er bijna geen gesprek naast voeren. En dat ie snel zou verwarmen door dat hoge vermogen, daar merk ik niet veel van. Zou hem nooit meer kopen.

Robin 13-11-2016

Zou volgende keer een andere kopen

Een waterkoker is toch een simpel ding, waar je weinig fout aan zou kunnen doen in het ontwerp. Dat zou je ten minste denken, maar toch zijn er een aantal dingen "jammer" aan deze waterkoker:
De (metalen) buitenkant wordt gloeiend heet. Na het koken kan je alleen het plastic handvat gebruiken, maar o wee als je je vinger net langs het metaal gaat...
Als het water aan het koken gaat, maakt de waterkoker een flinke herrie. Dat is best een nadeel als je een open keuken hebt.
Het voordeel is wel dat er veel water in kan, en de maatverdeling die bij 3 kopjes begint (bij minder dan 3 kan je beter een magnetron gebruiken)

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Maatverdeling

Minpunten

• Groot deel van de buitenkant wordt gloeiend heet
  • Maakt herrie bij het koken

piet 28-07-2016

waterkoker

waterkoker blijft beter schoon geen kunststof grote schenkopening makelijk vullen met water en een controle lampje

jws239 02-01-2015

5,3
De waterkoker werkt naar behoren maar wat wij niet hadden verwacht is dat de buitenkant van de waterkoker gloeiend heet wordt. Hadden we misschien kunnen verwachten bij een RVS waterkoker maar daar hadden wij niet bij stil gestaan.

Werking is verder prima en schenkt goed, maar als we hadden geweten dat hij zo heet werd aan de buitenkant hadden we deze waterkoker niet gekocht. Helaas de doos al weggedaan anders hadden we hem geruild.

Cawima 02-04-2014

Prima snoerloze waterkoker met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Eenvoudige bediening en makkelijk schoon te maken.

Harry pannekoek 04-11-2018

Echt waardeloos

Het duurt honderd jaar voordat het water kookt,de pan gaat veel sneller. Ook wordt ie aan de buitenkant bijzonder heet. Absoluut waardeloos ding.

Boek32 15-07-2018

Prima waterkoker

Functioneert goed. Door het scharniermechanisme is de opening van de waterkoker wat klein, waardoor schoonmaken met een borstel beperkt wordt. Mooie waterkoker.

Tlemmer 07-09-2017

Aardig ontwerp, weinig gebruiksgemak.

De titel zegt eigenlijk alles al. Het apparaat had veel beter geïsoleerd moeten zijn. Dan zou het water efficiënter tot koken worden gebracht en zou het ding minder geluid veroorzaken. Geen aanrader.

Pluspunten

• Ontwerp oogt fraai.

Minpunten

• oorverdovend
  • inefficiënt

Jakkeltje 29-11-2016

Goedewaterkoker maar veel lawaai

Het is een prima waterkoker en doet waar hij voor moet dienen. Hij ziet er ook mooi uit. Wat ik echt een groot nadeel vind is het lawaai. Hij maakt echt veel herrie en dat stoort mij enorm. Ik zou willen dat ik er wat aan kon doen....! Ondanks de goede prestaties en goed design zou ik deze daardoor niet aanraden.

Abram72 09-12-2014

EEN ZEER GOED PRDUCT!!

Deze waterkoker wordt door mij elke dag gebruikt tot volle tevredenheid.Hij heeft heel snel heet water,het gebruik is super eenvoudig.Heeft een handige knop op het handvat om het deksel te openen om de waterkoker te vullen.
Pluspunten zijn ook,er zit een kalkfilter in de schenk opening,en het aan en uit signal is heel goed te zien,+ automatische uitschakeling en droogkook beveiliging.
Een prachtige waterkoker voor een hele mooie prijs.
Een aanrader voor iedereen.