Philips Avance Collection HD9342 metallic, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9342 metallic, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fred 10-04-2018

Glazen waterkoker Philips

Mooi vormgegeven waterkoker van Philips met glazen kan, zonder hinderlijke bijverlichting bij verhitting.

Pluspunten

• Glazen kan
  • Grote inhoud

Minpunten

• vrij veel geluid bij opwarming

Fred 21-12-2017

Mooi-vormgegeven waterkoker met helder wit glas.

Fraaie waterkoker, degelijk en van een gerenomeerd merk (Philips).
Zonder storende kleurverlichting bij verhitting en duidelijk afleesbaar waterniveau.

Proffessormc007 07-10-2015

Helaas nu 1 jaar en twee maanden in bezit, altijd een goede waterkoker geweest, maar nu lekt hij van onder water, uit de gaatjes die onderin zitten.
Wat zonde van deze mooie waterkoker.
Deze waterkoker zakt geheel in duurzaamheid!!!
Vroeger had in een philips kunstof waterkoker in gebruik, heb ik nog voor reserve en die is bijna versleten.
Op de waterkoker zit gelukkig twee jaar garantie, nou die heeft hij dan ook nodig mensen.
Als het kan dan maar weer een andere uitzoeken als dat mag, we zien wel.

Proffessormc007 08-10-2015

Vroeger bedoel ik de Philips hd4391 die al 10 jaar minstens meegaat.

Proffessormc007 22-10-2015

Deze waterkoker van Philips is retour gegaan naar Mediam. had 2 jaar garantie. geld terug gehad.
Heb uiteindelijk een Tefal Vitesse BF21 gekocht bij Blokk. Een leuke witte 1 liter waterkoker.

Proffessormc007 07-12-2014

Nog steeds een geweldig Philips apparaat en gemakkelig schoon te houden met een beetje azijn.
Geen lekkages etc.

Proffessormc007 17-08-2014

Mooie waterkoker, je ziet echt het water koken.
Na een tijdje komt er kalk zitbaar op de bodem, je kan dit heel makkelijk verwijderen door een klein beetje azijn erin te doen en hem heel even aan te doen en dan omspoelen en even water koken en dan vers water weer erin doen.
Hij maakt geen storend geluid, zoals soms metalen waterkoker dat doen.
Het glas wordt wel heet, maar als je dat weet te onthouden dan is het een perfecte waterkoker, misschien dan niet zo goed als er kleine kinderen aankomen of die dit gebruiken.
Ook schenk hij heel goed, heel goed gedoseerd.
Verder een goede waterkoker.

Gerian 06-01-2016

Ik wilde graag een waterkoker zonder plastic dat in contact komt met het te koken water. Het lijkt erop dat dit de eerste en enige waterkoker is die zo is. Klopt dit inderdaad? Bij de meeste waterkokers wordt wel het materiaal van de behuizing genoemd, maar wordt het noemen van het plastic raampje achterwege gelaten. Ik benieuwd of deze echt nergens plastic onderdelen, schroefjes van handvaten etc. zijn die in het contact komen met het water. Alvast hartelijk dank voor uw reactie.