Philips HD 4665

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD 4665 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Pascal 11-12-2016

Goed bevallen

Geschreven voor: Philips HD 4665

Wij hebben hem nu zo'n 12 jaar en is de deksel afgebroken. Kunnen hem nog wel gebruiken.. zijn nu op zoek naar misschien een nieuwe en dezelfde daarom kwamen hier bij uit. Zie veel negatieve maar wij kunnen niet anders zeggen dat we er positief over zijn en bij ons wordt hij ook nog dagelijks goed gebruikt

hoogie35 23-01-2016
Geschreven voor: Philips HD 4665

Apparaat heb ik nog maar 4 jaar en doet niets meer, de voet, waar je de kan op zet, wordt wel heet, maar het water dus niet, vind ik simpelweg waardeloos voor een apparaat dat zo kort mee gaat met zo'n naam. Nu maar een Tefal gekocht bij de Blokker voor 25 Euro

sonnet14 03-06-2015
Geschreven voor: Philips HD 4665

Op het eerste gezicht een robuuste waterkoker, maar maakt behoorlijke herrie en gaat na een paar jaar gebruik lekken bij het peilglas waardoor er water in de voet loopt met alle gevaren van dien. Philips geeft aan dat dit inderdaad mogelijk is door gebruik en kan er niets aan doen. Zij gaven wel aan dat water en elektriciteit gevaarlijk zijn.

cuneyt 22-02-2013
Geschreven voor: Philips HD 4665

Ruim 6 jaar geleden als cadeau gekregen van mijn ouders samen met het koffiezetapparaat van dezelfde serie.
Vorige week begon die te lekken. Mijn keus voor een nieuwe waterkoker was snel gemaakt. Zojuist exact dezelfde waterkoker gekocht bij Saturn. Waarom? Hij is snel, mooi design en degelijk. En zeker niet duur. Hij maakt een beetje herrie maar welke waterkoker niet?!
Mensen die klagen over de deksel/klep snap ik niet helemaal. Deksel is juist super degelijk. Dit is een zeer robuuste waterkoker waar je jaren plezier van kan hebben. O ja, koffiezetapparaat doet het nog steeds als nieuw. Mocht ie het begeven haal ik weer hetzelfde.

cynthia joan 09-12-2011
Geschreven voor: Philips HD 4665

Hij ziet er mooi uit, past goed bij mijn koffiezetapparaat. Is idd zwaar, maar dat vind ik niet zo erg. Hij maakt niet veel lawaai maar de deksel is er na ong. een jaar afgebroken. Niet zo'n beste waterkoker dus

Officiele reactie van Philips Nederland 16-12-2011

Wist u dat u 2 jaar fabrieksganantie op uw waterkoker heeft? De Philips klantenservice is te bereiken op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076.

Met vriendelijke goet,

Philips Webcare

Louise82 08-11-2011
Geschreven voor: Philips HD 4665

1 jaar in gebruik en het deksel is eraf gebroken!
Ben ik niet gewend van Philips zulke rotzooi...
Ook word de buitenkant gloeiend heet en hij maakt enorm veel lawaai.
Niet kopen!

Louise82 26-03-2012

Beter laat dan nooit.
Ik ben vlak na het posten van mijn review terug gegaan naar de Mediamarkt daar waren ze in eerste instantie niet bepaald behulpzaam maar na ze duidelijk te hebben gemaakt dat WEL garantie heb, heb ik toch een waardebon gekregen. Heb weer een Philips waterkoker aangeschaft (ander model) en nu hopen dat alles goed gaat :)

klompj 27-06-2011
Geschreven voor: Philips HD 4665

Een goede aanwinst in mijn keuken. Er kan voldoende water in zodat je hem voor meerdere kops goed kan gebruiken. Gebruik wel het handvat bij het uitschenken. Hij word natuurlijk op andere plekken van de koker warm. Wat verwacht je anders van een 2400 Watt koker.

mapavawi 05-09-2010
Geschreven voor: Philips HD 4665

Waardeloze waterkoker. Grootste bezwaar is de sterke bijsmaak die het water krijgt. Daarbij wordt het apparaat erg heet.

Ik vind hem ook onveilig; je kunt hem aanzetten terwijl het deksel geopend is.

Al met al: NIET kopen.

JeanLuc 21-07-2010

---------- update review 21-07-2010----------
Heb dit apparaat nu meer dan 4 jaar in bezit. Ik gebruik hem 2 tot 3x per dag.

Hij lekt NERGENS maar misschien komt dat omdat ik de ketel nooit vul met koud water als de ketel nog heet is. Ik wacht tot de ketel is afgekoeld.

Als je koud water op warm metaal giet gaat het metaal werken waardoor lekkages kunnen ontstaan tussen metalen en kunststof delen van de ketel.

---------- oude review 27-09-2008 ----------
Heb deze kan nu 2 jaar en 3 maanden in gebruik. Hij is echt super goed. Hij maakt wel veel geluid maar dan weet je ook precies wanneer hij klaar is met koken. Hij is zwaar maar dat komt omdat ie van RVS is.

Gebruik altijd gefilterd water uit een Britta kan. Ontkalk hem 1 keer in de 3 maanden, maar dat is niet echt nodig (door die Britta kan).

Eergisteren dacht dat ie kapot was vanwege droog koken.
Hij deed niks meer. In de buitenring van het contactpunt zitten tegenover elkaar 2 wit/grijze plastic palletjes. Heb daar even aan gefriemeld en toen deed iet het weer.

duuren1974 13-06-2010
Geschreven voor: Philips HD 4665

Mooi en praktisch apparaat. Hij is inderdaad erg stil. Wat voor ons een verademing was na de vorige! Vullen via de tuit is inderdaad makkelijk. Ook omdat hier achter een kalkfilter zit. Filter is er eenvoudig uit te halen om schoon te kunnen maken.

RoosjeRoosje 15-01-2010
Geschreven voor: Philips HD 4665

Mooie waterkoker; zeer stil.
Handig dat je hem kan vullen door de tuit (je hoeft de deksel niet te gebruiken).

Schenkt goed. Alleen om hem helemaal leeg te krijgen, tegen kalkaanslag, moet je hem wel bijna op z'n kop houden.

Jim65 05-12-2009
Geschreven voor: Philips HD 4665

Net als andere beoordelingen ben ik hier niet tevreden over. Hebben hem +/- 3 jaar en hij lekt aan alle kanten. Voor zo'n prijzige waterkoker valt dit vies tegen.

Mart1965 13-11-2009
Geschreven voor: Philips HD 4665

Het apparaat 2 jaar in gebruik en lekt idd water via het aan/uit knopje.
Nu ook de deksel kapot.
Goed voor 1 jaar dus !!!!!

k2000 18-10-2009
Geschreven voor: Philips HD 4665

We hebben het apparaat net 2 jaar. Hij maakt erg veel lawaai. En nu lekt hij ook heel erg via het kijkglaasje. Vind ik toch erg snel voor zo'n prijzige waterkoker.

Sh.v.D 09-11-2008
Geschreven voor: Philips HD 4665

Gisteren gekocht, vandaag SPIJT. Het apparaat wordt erg heet, niet veilig. Tel daarbij op het lang doorkoken en de lawaai. Hoe bestaat het dat dit apparaat een ruime 7 krijgt?

IkbenBen 01-11-2008
Geschreven voor: Philips HD 4665

Dit apparaat is van enkelwandig metaal. Wordt dus kokend heet. Per ongeluk aanraken is dus geen aanrader. Mijn voorgaande plastic variant was veiliger
Bovendien kookt deze VEEEEEEEEL te lang door. Wij koken meestal 0,75 - 1 l water. Je ziet en hoort het water koken (inderdaad erg luidruchtig), maar het duurt dan nog 30s voordat dit apparaat door heeft dat het water kookt. Ook dit is in schril contrast met mijn oude.
Over energiebesparing gesproken

claudia007 24-09-2008
Geschreven voor: Philips HD 4665

Ik heb hem nu bijna een jaar en heb er geen problemen mee.

Hij kookt goed en hij ziet er mooi uit.

Renate 2222 23-09-2008
Geschreven voor: Philips HD 4665

Deze waterkoker heb ik eind juli gekocht. Wat meteen opviel is dat hij zwaar is, heet wordt én veel herrie maakt. Erger is dat het kalk door het kalfilter heen komt. De gaatjes in het filter zijn gewoon te groot. Ontkalken is slechts een tijdelijke oplossing, want wie ontkalkt nu iedere week zijn waterkoker?! Ik ga een klacht bij het verkooppunt indien. Koop deze water dus niet.

Caroline3 01-04-2008
Geschreven voor: Philips HD 4665

Naar mijn mening is dit helaas een niet al te beste waterkoker. Redenen:
Hij ziet er prachtig uit, maar is heel zwaar. Zelfs zonder water.
Hij maakt heel veel lawaai, je kunt de radio niet meer horen als hij aanstaat.
Binnen een week kwam er kalk uit bij het schenken. Terwijl een kalkfilter in zit.

westerwester 22-02-2008
Geschreven voor: Philips HD 4665

waardeloze waterkoker, miskoop van de eeuw; hij is loeizwaar en wordt kokenheet, heel gevaarlijk ding. Ik heb snel een kunststof exemplaar gekocht de HD 4646 deze bevalt prima en is de helft goedkoper.

Anouk77 11-11-2007
Geschreven voor: Philips HD 4665

Degelijke waterkoker. Staat mooi op het aanrecht.
Water wordt vrij snel opgewarmd. Maakt wel lawaai inderdaad, maar het is niet zo dat je elkaar niet meer kunt verstaan. En die enkele minuten per dag dat je de waterkoker gebruikt, is dat geluid wel vol te houden.
Wij vinden het nog steeds een goede aanschaf.
En is makkelijk te ontkalken met snelontkalker uit bijvoorbeeld de supermarkt.

Mevr. Meijer 03-11-2007
Geschreven voor: Philips HD 4665

Wij zijn gevallen voor de mooie vormgeving van dit apparaat.
Maar dat bleek al snel het enige goede aan deze waterkoker.
Hij maakt gigantisch veel herrie (advies: niet kopen als je een open keuken hebt, je kunt elkaar in de woonkamer niet meer verstaan), hij drupt/lekt met uitschenken, en tot overmaat van ramp ging een maand nadat de garantie verlopen was, een van de kijkvensters lekken.
Ook vond ik hem helemaal niet snel koken, ondanks al die Watts.
Als je na het koken en leegschenken meteen bijvult, lekt er condenswater vanaf het deksel langs de handgreep het aan/uit knopje in.
Drie keer achter elkaar een vol reservoir tot koken brengen is het maximum, de vierde opzetten gaat niet, dan stopt hij ermee.
Kalkfilter werkt niet, vooral als je de kan helemaal uitschenkt liggen er allemaal schilfers onder in de kopjes. Gelukkig bestaat er schoonmaakazijn.
2 jaar en 1 maand in bezit gehad, nu weer onze oude plastic waterkoker (Tefal) van zolder gehaald.

Wim2006 26-07-2007
Geschreven voor: Philips HD 4665

Apparaat ziet er mooi uit en doet zonder problemen waarvoor het is ontworpen. Degelijke waterkoker die eenvoudig is te vullen en goed uitschenkt. Een minpunt heb ik in de tijd dat ik het apparaat heb niet kunnen ontdekken. Is zijn aanschafprijs zeker waard. Goede aankoop.

Chrissy2 26-03-2007
Geschreven voor: Philips HD 4665

Zeer matig apparaat. Duurt lang voordat water kookt en hij maakt een enorm kabaal. Veel kalkaanslag, ook op randen aan buitenkant. Lekken doet ie ook en wel uit de aan-en uitknop. Heb nu een Siemens gekocht. Deze heeft een betere gewichtsverdeling en is gewoon beter (zie reviews bij Siemens).

acmeer 03-03-2007
Geschreven voor: Philips HD 4665

Mooi design, was ook de reden voor ons om deze waterkoker te kopen.

Maar als je een open keuken hebt is hij niet echt praktisch. Ik heb nog nooit een waterkoker gehoord die zoveel lawaai kan produceren.
Je kunt elkaar in de woonkamer niet meer verstaan.