Braun WK 300

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 3 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

jochemb 04-01-2013
Geschreven voor: Braun WK300

Ik heb deze waterkoker meer dan 11 jaar (intensief) gebruikt en nu pas is hij kapot. Net als veel anderen is de aan/uit knop kapot gegaan. Maar mag dan na 11 jaar trouwe dienst...

Meteen weer dezelfde halen. Super tevreden mee.

Hans_11 22-07-2011
Geschreven voor: Braun WK 300

Heb deze waterkoker sinds eind 2007.
Het water kookt redelijk snel en hij slaat automatisch af. Vormgeving is een kwestie van smaak maar ik vind hem niet lelijk.
Hij is nu net kapot gegaan, het knopje om hem aan te zetten doet het niet meer (maakt geen contact meer?) dat vind ik redelijk snel, na 3,5 jaar.
Ben op zoek naar een andere, en kwam mijn eigen apparaat tegen, vandaar deze review.

Suzanne2011 14-04-2011
Geschreven voor: Braun WK 300

Prima en mooie waterkoker al 11 jaar in bezit. Helaas nu gesneuveld, gelijk maar weer een zelfde type gekocht. Het water is enorm snel gekookt!

suradee 07-02-2011
Geschreven voor: Braun WK300

heb al een aantal waterkokers versleten maar deze werkt heel snel is veilig en ligt lekker in de hand

Tesselaartje 08-12-2010

---------- update review 08-12-2010 -----------
Apparaat nu meer dan 3 jaar in bezit.
Werkt prima en nog steeds naar voller tevredenheid.
Weinig kalkaanslag van binnen.

---------- oude review 02-09-2007 ----------
Dit is werkelijk waar een fantastisch apparaat.
Het water kookt echt ENORM snel.
In no time is het water gekookt.
Het lawaai, VALT mij BIJZONDER MEE echt niet meer dan andere waterkokers.
Het grote voordeel ook is, dat je deze waterkoker rustig onder een aanrechtkastje kunt zetten, want de waterkoker geeft geen condens af, ook al kookt hij zelfs even door. Prima hoor!!!!!
Deze waterkoker ligt goed in de hand en het design is gewoon mooi.
Bij deze waterkoker kun je ook een bijpassend koffiezetapparaat kopen (wat ik dan ook heb)
Als de duurzaamheid ook nog goed is, (maar dat moet nog blijken, want ik heb deze waterkoker nu drie weken in bezit) voor mij dan nooit meer een andere.

MissJackey 20-10-2010

---------Update review, 20-10-2010---------
Nu een jaar na mijn vorige review heeft deze waterkoker het "eindelijk" begeven, na vijf en een half jaar intensief gebruik! Ik weet niet precies wat er mis mee is, maar hij lijkt een soort kortsluiting te maken, als je de knop induwt blijft deze wel naar beneden, maar het indicatielampje gaat na een fractie van een seconde weer uit en koken doet hij dan ook niet meer...

Omdat hij het al die jaren zo goed heeft gedaan, wilde ik eigenlijk weer precies dezelfde kopen. In mijn woonplaats hadden ze hem echter niet meer in deze kleur, maar gelukkig nog wel in het zwart. Hoewel de zwarte op deze site een veel lagere beoordeling heeft als deze grijze (waarom snap ik eigenlijk niet), heb ik er niet lang over getwijfeld en heb ik de zwarte gekocht. Hopelijk gaat hij net zo lang mee als deze kanjer!

---------1e review, 22-10-2009----------
Ik heb deze waterkoker nu vier en een half jaar, gebruik hem dagelijks, ben niet zo trouw met ontkalken (understatement) en hij doet het nog perfect! Het kan zijn dat hij er nu wat langer over doet om het water te laten koken dan in het begin, maar ik heb er nooit met een stopwatch bij gestaan uiteraard. Ik herken niets van de eerder genoemde problemen en hoop dat dat nog lang zo blijft!

sue54 05-01-2010
Geschreven voor: Braun WK 300

ik heb deze waterkoker zeker meer dan 5 jaar gehad (ben de tel kwijt!) en hij heeft het altijd prima gedaan!! Nu is de knop kapot en had ik een nieuwe gekocht van Braun (RVS) maar die blijkt loeiheet te worden!! Ga de nieuwe inruilen voor dit model weer!

baxbax 11-11-2009
Geschreven voor: Braun WK 300

ik heb de waterkoker iets meer dan een jaar gehad en toen begon hij te lken aan de onderkant,hijwas niet open te maken en net buiten de garantie dus pech.

hakvoort 23-10-2009
Geschreven voor: Braun WK 300

We hebben niet zo lang plezier gehad van deze waterkoker. Na 3 maanden lekte hij water aan de onderkant. We hebben hem teruggebracht naar de winkel en Braun kon hem niet meer repareren, dus kregen we gelukkig geld terug.

MVE 06-04-2009

Zeer snelle waterkoker.
Na 5 jaar is bij mij ook de schakelaar afgebroken.
Maar.. na voorzichtig open maken weer kunnen repareren.
(plastic overgang met een soepel draadje weer aan elkaar gezet.
Functioneert nu weer prima.

van Minnen 26-02-2009
Geschreven voor: Braun WK300

Prettig in de hand liggende koker, maakt weinig geluid en ziet er tijdloos uit. Helaas geldt voor alle modellen Braun waterkokers hetzelfde (we hebben er nu 3 gehad) De aan-uit knop gaat snel kapot (Plastic palletje breekt af). Bovendien raakte de derde lek.

Omdat we het zonde vinden om zo snel apparaten weg te gooien hebben we Braun gebeld en er op gewezen dat er veel klachten van dezelfde aard over de waterkokers zijn (knop en lekkage). Helaas heb ik er na het telefoneren geen goed gevoel over. Men doet er weinig aan.

Dus: Geen enkel model waterkoker van Braun is aan te bevelen vanwege de al jaren voortdurende fabricage/ontwerpfout van de aan / uit knop van alle modellen!

Wij stappen nu (helaas) noodgedwongen op een ander merk over.

Yvonne B 22-10-2008
Geschreven voor: Braun WK 300

Na acht jaar trouwe dienst is mijn Braun waterketel vanochtend overleden. Het apparaat werd door mij dagelijks meerdere malen gebruikt. Inderdaad de aan/uitschakelaar is kapot gegaan. Plastic staafje afgebroken, klopt helemaal. Maar na ruim acht jaar mag ik helemaal niet klagen.
Ik koop morgen weer direct dezelfde waterketel, voor mij geen ander merk want deze was super, ik mis hem nu al!!!